شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#فوتبال#تیم فوتبال

زامهران: شک ندارم نساجی در لیگ برتر می‌ماند/ باید با گل‌های بیشتری سایپا را شکست می‌دادیم


زامهران: شک ندارم نساجی در لیگ برتر می‌ماند/ باید با گل‌های بیشتری سایپا را شکست می‌دادیم

هافبک راست تیم فوتبال نساجی بر این عقیده‌ است که آنها می‌توانستند با گل‌های بیشتری سایپا را شکست دهند.

فرزاد زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی خانگی تیمش برابر سایپا در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: ما قبل از این بازی به‌خوبی می‌دانستیم که فقط گرفتن 3 امتیاز می‌تواند نساجی را به آینده امیدوار نگه دارد به همین دلیل هم‌قسم شده بودیم تا حتما سایپا را شکست بدهیم. این بازی واقعا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ برتر بود، سایپا در بازی‌های بیرون از خانه خیلی خوب دفاع می‌کند ولی خوشحالم که در دقایق پایانی به حقمان رسیدیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم، خصوصا در نیمه دوم که موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست دادیم. همه این فرصت‌ها صددرصدی بود و باید با گل‌های بیشتری سایپا را شکست می‌دادیم. با این حال مهمترین اتفاق گرفتن 3 امتیاز بود که ما را به آینده امیدوارتر کرد.

زامهران در پاسخ به این پرسش که «آیا نساجی در لیگ برتر ماندگار خواهد شد؟» تصریح کرد: تیم ما با دو برد برابر سایپا شخصیت خودش را پیدا کرد و حالا روحیه و انگیزه بازیکنان هم برای ادامه بازی‌ها بیشتر شد. خوشبختانه قبل از عید با این برد یک عیدی خوب به هواداران نساجی دادیم و امیدوارم همین مسیر خوب را ادامه دهیم. من شک ندارم که نساجی در لیگ برتر ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/