شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستریونایتد#میلان

استفانو پیولی:

میلان باید نتیجه دیدار رفت با منچستریونایتد را فراموش کند

به گزارش منیبان و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان پس از تساوی ۱-۱ هفته قبل، فردا شب در سن سیرو از منچستریونایتد میزبانی می کند تا تکلیف تیمی که راهی دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا می شود مشخص شود. پیولی در نشست خبری خود گفته است:

 تمامی بازی هایی که انجام دادیم موجب پیشرفت مان شدند. حالا خواستار صعود کردن هستیم. ما برای رسیدن به اینجا مراحل زیادی را پشت سر گذاشتیم. ما به دنبال برنده شدن هستیم. می دانیم که فردا موانع زیادی پیش روی ما قرار خواهد گرفت. آن ها مدت هاست شکست نخورده اند و ما برای غلبه بر آن ها به کیفیت و شخصیت زیادی نیاز داریم. پیش بینی کردن سخت است. آن ها در دیدار رفت تلاش زیادی کردند ولی کنترل توپ دست ما بود. نتیجه دیدار رفت نمی تواند روی این بازی تاثیر گذار باشد. تلاش ما باید این باشد که خطرناک ظاهر شویم. کاری که تا کنون انجام داده ایم کافی نیست. حالا انتظارات بیشتر شده است ولی ما ثابت کردیم که می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. تا کنون خوب کار کرده ایم ولی باید در پایان فصل دستاوردی داشته باشیم. در ابتدای فصل، همه حضور داشتن در چنین شرایطی را رضایت بخش می دانستند. 

سرمربی با تجربه روسونری در مورد شرایط بازیکنانش گفت:

 ابراهیموویچ و بن ناصر در دسترس هستند و من از بازگشت شان خوشحالم. فردا در مورد کالابریا، ربیچ، لیائو و رومانیولی تصمیم گیری می کنیم. هنوز مشخص نیست ایبرا در ترکیب اصلی قرار می گیرد یا نه. طبیعتا نمی تواند از ابتدا تا انتها بازی کند ولی او بازیکن مهمی برای ما است. ایبرا و کیائر موجب رشد خودباوری تیم شدند. ما به لطف آن ها پیشرفت کردیم.  

پیولی در واکنش به رسیدن ادینسون کاوانی به این بازی گفت:

 او بازیکن بزرگی است ولی من هرگز هدایتش را در دست نداشته ام. ایبرا یک قهرمان است و من به او پایبند می مانم. 

سرمربی میلان در پایان در مورد حذف نمایندگان ایتالیا از لیگ قهرمانان اروپا گفت: 

 در اروپا، کیفیت کار بالاتر است. ما در منچستر روی زمینی عالی بازی کردیم که پیدا کردن موارد مشابه آن در ایتالیا آسان نیست. ما باید از خیلی جهات پیشرفت کنیم.