شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#عراق

اتحادیه علمای عراق:

۳ تیم وابسته به موساد در اردوگاه «الهول» سوریه فعالیت دارند

۳ تیم وابسته به موساد در اردوگاه «الهول» سوریه فعالیت دارند

اتحادیه علمای عراق از فعالیت تیم های جاسوسی وابسته به موساد در اردوگاه الهول سوریه پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، اتحادیه علمای عراق از فعالیت ۳ تیم وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد در اردوگاه الهول سوریه خبر داد.

«جبار المعموری» رئیس این اتحادیه در استان دیالی عراق در این‌باره گفت: اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ۳ تیم جاسوسی وابسته به موساد در اردوگاه سوری الهول تحت پوشش مؤسسات حامی حقوق بشر و خیریه در حال فعالیت هستند.

به گفته المعموری، مأموریت این ۳ تیم صهیونیستی این است که میان جوانان ساکن در اردوگاه به فعالیت تبلیغاتی و سربازگیری به منظور اعزام نیرو به میادین نبرد در راستای تقویت تروریست‌ها بپردازند.

رئیس اتحادیه علمای عراق در دیالی افزود: آمارها دال بر این است که بیشترین تعداد نفوذ عناصر تروریستی به خاک عراق از سوی اردوگاه آوارگان الهول صورت گرفته است که همین امر بازهم نقش آفرینی موساد و سران رژیم صهیونیستی در تقویت تروریسم و تلاش آن برای ضربه زدن به عراق را نشان می‌دهد.

گفتنی است که اردوگاه الهول در سوریه شامل هزاران تروریست و خانواده‌های آنان از مناطق مختلف سوریه و همچنین عراق است که تحت نظر ایالات متحده آمریکا به انجام فعالیت‌های ضدانسانی و خشونت آمیز می‌پردازد.