شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مونیخ#فوتبال#اروپا#لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ به حضور ایتالیایی‌ها پایان داد، زور اتلتیکو به چلسی نرسید/ چهره ۸ تیم صعودکننده مشخص شد


لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ به حضور ایتالیایی‌ها پایان داد، زور اتلتیکو به چلسی نرسید/ چهره 8 تیم صعودکننده مشخص شد

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و چلسی و حذف سومین نماینده فوتبال اسپانیا به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های بایرن مونیخ و چلسی به ترتیب با غلبه بر لاتزیو و اتلتیکومادرید جواز صعود به مرحله بعد را کسب کردند.

در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، بایرن مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها با تحمیل شکست 2 بر یک به لاتزیو، صعودی مقتدرانه را به مرحله یک چهارم نهایی تجربه کرد.  باواریایی‌ها در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی توسط روبرت لواندوفسکی و در دقیقه 73 توسط اریک چوپو موتینگ به گل رسیدند. مارکو پارولو در دقیقه 82 یکی از گل‌‌های خورده را برای لاتزیو جبران کرد، اما نماینده ایتالیا در نهایت نتوانست شکست خانگی بازی رفت را جبران کند و در مجموع دو بازی با قبول شکست 6 بر2 باخت و حذف شد. به این ترتیب بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش نزدیک شد. همچنین با شکست لاتزیو، چهارمین نماینده ایتالیا نیز از لیگ قهرمانان حذف شد و سری A در مرحله یک چهارم نهایی هیچ نماینده‌ای نخواهد داشت.

و اما در بازی همزمان که در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار شد، چلسی مقابل میهمان خود اتلتیکومادرید با نتیجه 2 بر صفر پیروزی شد. گل نخست این بازی را حکیم زیاش در دقیقه 34 به ثمر رساند و دومین گل را هم امرسون در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد. ضمن اینکه اتلتیکومادرید از دقیقه 81 با اخراج استفان ساویچ 10 نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای جبران گل‌های خورده در هر دو بازی رفت و برگشت بسیار سخت شد. به این ترتیب با احتساب نتیجه بازی رفت، چلسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر صفر روخی بلانکو را شکست داد و این تیم را حذف کرد. اتلتیکومادرید سومین نماینده لالیگا بود و اکنون رئال مادرید تنها نماینده باقیمانده اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی است.

به این ترتیب چهره هر هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد که اسامی این تیم‌ها عبارتند از: بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، پورتو، رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه برگزار می‌شود که در این مرحله امکان روبه‌رو شدن همه تیم‌ها با یکدیگر وجود دارد.

 

انتهای پیام/