شهرخبر

محمد ربیعی: از حسن نیت مدیران مس به خودم خوشحالم؛ بازی سختی با آلومینیوم داریم

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان دیدار فردای تیمش با آلومینیوم اراک را سخت و مهم توصیف کرد.

به گزارش منیبان، محمد ربیعی در نشست خبری قبل از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، درباره تمدید قراردادش با مس اظهار داشت:

 نزدیک به 50 روز است که باشگاه درخواست تمدید قرارداد داده بود. بررسی‌های زیادی در این مدت داشتیم و پس از جلساتی که برگزار شد و هدف‌گذاری‌هایی که صورت گرفت، در نهایت منجر به اجرای پروژه بلندمدتی شد که خودم سال گذشته آن را آغاز کرده بودم. از یک بابت بد نمی‌بینیم که بخشی از کار بلندمدت انجام شود.

وی افزود:

 مربی نیستم که زیاد باشگاه عوض کرده باشم و از حسن نیت مدیران مس به خودم خوشحال هستم. از این همه مهر و محبت مردم رفسنجان تشکر می‌کنم و آن را در فضای حقیقی و مجازی می‌بینم. هدف‌گذاری ما تا پایان سال تثبیت تیم در لیگ برتر است و امیدوارم به نحو خوبی آن را انجام دهیم. این تیم بنیانش از سال گذشته بنا گذاشته است و باید پله پله بالا برویم تا به آرمان‌های ذهنی من نزدیک شود. 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد بازی فردای تیمش برابر آلومینیوم اراک تصریح کرد:

 در دور رفت هم گفتم که خوشحالم سرمربی آلومینیوم  بودم و به این تیم و مردم شریف اراک عرق دارم. یکسری بازیکنانی که الان در اراک حضور دارند، زمان من اضافه شدند. از یک طرف دیگر، به رسول خطیبی برای نتایج نیم‌فصل خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت برای دوست خوب دیگرم یعنی علیرضا منصوریان دارم. ما می‌دانیم فردا چه بازی سخت، مهم و تأثیرگذاری خواهیم داشت. تیم ما در مسیر برنامه‌ریزی و پیشرفت قدم می‌گذارد و هر چقدر جلوتر می‌رویم، سعی می‌کنیم تیم را قوی‌تر کنیم. بیشترین دغدغه من نداشتن چند بازیکن در دیدار فرداست که در روندمان تأثیرگذار است. الان که لیست را نگاه می‌کردم، کلاً برای فردا 17 نفر هستیم. این مسئله ما را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد، اما واقف هستم که بازیکنانم می‌توانند سربلند از زمین خارج شوند. 

ربیعی راجع به محروم و مصدومان تیمش برای بازی مقابل آلومینیوم گفت:

 نورمحمدی را چند هفته‌ای است در اختیار نداریم. عقیل کعبی محروم بوده و تست کرونای قائم اسلامی‌خواه نیز مثبت شده است. در کنار این بازیکنان، 4،5 نفر از تیم خارج شده و به جای آنها بازیکنان دیگری اضافه شده‌اند که هنوز به شرایط خودشان نرسیده‌اند. یک بازیکن بومی اضافه شده است و جمعاً 18 نفر هستیم. دوست ندارم بیشتر از این اطلاعاتی از تیم به بیرون برود، اما با تغییرات زیادی وارد زمین می‌شویم.