شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نساجی#بازیکنان

ساکت الهامی:

بازیکنان نساجی مقداری از فشار روحی خارج شدند

بازیکنان نساجی مقداری از فشار روحی خارج شدند

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، از پیروزی روحیه بخش تیمش برابر تیم سایپاتهران، کسب سه امتیاز این مسابقه را به موقع و باعث خارج شدن فشارهای روحی ازبازیکنان تیمش بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی یک برصفر تیمش نساجی برابر تیم سایپا در نشست خبری گفت: خدا را شکر در دو بازی گذشته که من در خدمتشان بوده‌ام، تلاش‌هایشان به بار نشسته و مقداری از فشار روحی خارج شده‌اند.

وی افزود: اینکه نساجی موقعیت سازی می‌کند، نشانه خوبی است، اما از اینکه موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم قطعاً یکجا به بار می‌نشیند.

الهامی، با اشاره به اینکه باخت‌های متوالی ونتیجه نگرفتن تیم فشار و استرس زیادی روی بازیکنان تیم بود تا به خودباوری برسند، تصریح کرد، خوشحالم در روزی که یک عید خوب برای ما مسلمانان است توانستیم سه امتیازی شیرین را در پایان سال به طرفداران‌مان که سختی زیادی کشیده‌اند، تقدیم کنیم.

خوشحالم بازیکنان نساجی به خودباوری رسیدند

سرمربی تیم نساجی مازندران، ازاینکه بازیکنان تیمش در دو بازی اخیر که با پیروزی روحیه بخشی همراه بوده و بازیکنانش به خودباوری رسیدند، ابراز خوشحالی کرد و گفت، من در همین جا دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم، آنها امروز رفاقت را معنی کردند.

الهامی اظهار کرد، از مجموعه همکارانم هم تشکر می‌کنم که بیشترین نقش را در بازی جام حذفی و مسابقه مهم لیگ برابر با تیم سایپا داشتند، همچنین از هواداران چه کسانی که در خانه بودند و چه کسانی بازی را از پشت بام خانه‌ها دیدند تشکر می‌کنم، چرا که می‌دانم دعای آنها بدرقه راه ما بود.

حتی یک موقعیت نصفه به سایپا ندادیم

وی ادامه داد، بازی برابر تیم سایپا یکی از بازی‌های پرموقعیت برای تیم نساجی بود. شاید در بازی جام حذفی دو تیم موقعیت چندانی نداشتند اما در این بازی به ویژه در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

الهامی اضافه کرد، حتی یک موقعیت نصفه و نیمه به سایپا ندادیم. آنها ساختار و مجموعه خیلی خوبی دارند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

باید خودمان را در جدول لیگ بالا بکشیم

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، تازه از امروز جنگ و ماجراجویی برای تیم نساجی شروع شده و تا انتها راه زیادی مانده است.

الهامی افزود: ما هنوز از حریفان عقبیم و حداقل می‌توانم این پیروزی را به هواداران تبریک بگویم. ولی ما هنوز به جدول برنگشته ایم و به جایگاهی که باید برسیم، نرسیده‌ایم.

وی یادآوشد: ما هنوز در جدول جایگاهی نداریم ودیده نمی‌شویم، وانتظار دارم به عنوان اعضای تیم نمی‌توانیم بابت این برد، خیلی به شادی بپردازیم چون کار سختی را در پیش داریم.

وی تصریح کرد، این پیروزی غرورآفرین برابر تیم سایپا تهران هر چند ناچیز است، اما مردم می‌توانند تا ۴۸ ساعت شاد باشند و این بهترین دستاورد برای من است.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم سایپا تهران بود و درنهایت میهمان مدعی خود را با نتیجه یک بر صفر با شکست بدرقه کرد.

دو تیم هفته گذشته نیز در رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر هم قرارگرفته بودند که در آن مسابقه هم نساجی با پیروزی در ضربات پنالتی تیم سایپا را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد.

ساکت الهامی که در دو بازی گذشته جانشین " مجید جلالی " سرمربی سابق این تیم شده، با دو پیروزی روحیه بخش جام حذفی ولیگ برتر سال ۹۹ را برای هواداران این تیم به خوشی به پایان رساند.