شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واحد مسکونی#کارکنان#سال آینده#رئیس پلیس

برنامه پلیس برای ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی در ۴ سال آینده


برنامه پلیس برای ساخت 120 هزار واحد مسکونی در 4 سال آینده

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه کارکنان واجدالشرایط خانه‌دار می‌شوند، گفت: در نظر داریم در یک بازه زمانی پنج ساله که یک سال از آن را پشت سر گذاشتیم ۱۲۰ هزار واحد مسکونی بسازیم و تحویل نیروهای خدوم، جهادی و واجدالشرایط شویم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در آیین افتتاح هزار و 933 واحد مسکونی (ویدئو کنفرانسی) برای سبزپوشان نیروی انتظامی با بیان اینکه انصافاً با اقدامات جهادی و مدبرانه، تعهداتمان به پرسنل را انجام دادیم، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح هزار و 933 واحد مسکونی در تهران و چند استان و تحویل واحدها به پرسنل واجدالشرایط هستیم که اتمام این پروژه‌های مسکونی را مرهون اقدامات جهادی و تلاش‌گونه هیئت مدیره بنیاد تعاون نیروی انتظامی به ویژه سردار هابیل درویشی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تأخیر زمانی در تحویل برخی از پروژه‌های مسکونی ضمن عذرخواهی از این تأخیر، ادامه داد: مقام معظم رهبری "مدظله العالی" همواره دغدغه معیشتی مردم و البته نیروهای مسلح را دارند و درباره بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی نیروهای مسلح تدابیر و تأکیدات بسیاری داشته‌اند.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریتهای پلیس خاطرنشان کرد: بر سختی و فشار کاری همکارانم در سراسر کشور واقفم و معتقدم که با وجود تلاشهای شبانه‌روزی و خدمات ایثارگرانه آنها، توجه به وضعیت معیشتی و رفاهی نیروهای پلیس کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی نیروهای پلیس از اولویتهای جدی است، یادآور شد: در یک سال گذشته که دنیا درگیر شیوع ویروس منحوس کرونا بوده و متأسفانه این ویروس در کشور ما نیز شیوع داشته، نیروی انتظامی پا به پای کادر درمانی و پزشکی در میدان عمل، انجام وظیفه و نقش داشته است.

اشتری با اشاره به آماده‌باش نیروهای پلیس در ایام مختلف بیان کرد: در بازه زمانی مختلف و در شرایط گوناگون شاهد تلاش بی‌وقفه نیروهای پلیس هستیم؛ همکارانم برای امنیت و آرامش مردم در تعطیل و غیرتعطیل، گرما و سرما خدمت می‌کنند و به این توفیق نیز افتخار دارند.

رئیس پلیس کشور با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی 1400، گفت: روز گذشته این قرارگاه افتتاح  و راه‌اندازی شد و ان‌شاءالله از 25 اسفندماه آماده‌باش نوروزی نیروهای پلیس آغاز شده و این روند تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حالیکه در ایامی از سال جاری برخی از ادارات و سازمانها به دلیل کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا، حضور نیروها را در ادارات کاهش دادند و شامل حضور یک سوم یا دو سوم نیروها شدند اما نیروهای پلیس نه تنها تعطیل نشدند بلکه مأموریتهای پلیس نیز تعطیل نشد.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه مأموریتهای نیروی انتظامی تعطیل‌بردار نیست، تصریح کرد: نیروهای پلیس هر لحظه و هر روز درگیر مأموریت هستند و بنا به وظایف ذاتی و قانونی خود، این مأموریتها را دنبال می‌کنند و خداوند را شاکرم که چنین همکاران خدوم و تلاشگری دارم که برای امنیت، آرامش و آسایش مردم، از جان مایه می‌گذارند بنابراین وظیفه بنده و هیئت رئیسه نیروی انتظامی است که به جد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را داشته باشیم.

اشتری با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهادی تأمین مسکن در نیروی انتظامی، گفت: در نظر داریم در یک بازه زمانی پنج ساله که یک سال از آن را پشت سر گذاشتیم 120 هزار واحد مسکونی بسازیم و تحویل نیروهای خدوم، جهادی و واجدالشرایط شویم.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله در چهار سال باقی مانده از پنج سال در نظر گرفته شده در قرارگاه جهادی تأمین مسکن کارکنان شاهد خواهیم بود که کارکنان واجدالشرایط خانه‌دار می‌شوند.

رئیس پلیس کشور با اشاره به اتمام تعهدات پیشین بنیاد تعاون نیروی انتظامی نسبت به کارکنان این نیرو، گفت: ان‌شاءالله از سال 1400، بنیاد تعاون نیروی انتظامی توان و ظرفیت خود را صرف بهبود امور معیشتی و رفاهی پرسنل به ویژه در بخش مسکن خواهد کرد.

انتهای پیام/