شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#آمریکا#رئیس جمهور

ترامپ: دیوان عالی آمریکا شجاعت کافی برای ابطال نتایج انتخابات نداشت


ترامپ: دیوان عالی آمریکا شجاعت کافی برای ابطال نتایج انتخابات نداشت

رئیس جمهور پیشین آمریکا از دیوان عالی این کشور به خاطر مخالفت با شنیدن چالش‌های انتخاباتی کارزار انتخاباتی اش به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا سه شنبه در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز ضمن انتقاد شدید از دیوان عالی به خاطر مخالفت با شنیدن چالش های انتخاباتی کارزار انتخاباتی اش، گفت: دیوان عالی شجاعت و جسارت لازم برای ابطال نتایج انتخابات 2020 را نداشته است.

بر اساس این گزارش، وی بار دیگر ادعاهای خود درباره تقلب در انتخابات و سرقت نتایج انتخابات جنجالی نوامبر را تکرار کرده است.

دادگاه های امریکا شکایت های متعدد کارزار انتخاباتی ترامپ درباره وقوع تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را رد کرده‌اند.

وزارت دادگستری دولت ترامپ نیز ادعای تقلب گسترده را قبول نکرده است.

ترامپ با انتقاد شدید از دیوان عالی آمریکا، تاکید کرد: برخی ایالت ها با تغییر قوانین انتخاباتی، زمینه لازم برای دسترسی رای دهندگان به آرا پستی و الکترونیکی را فراهم کرده‌اند که این مساله عامل مهمی در گسترش تقلب در انتخابات بوده است. در واقع، دموکرات ها ویروس کرونا را بهانه کردند تا این اقدام را انجام دهند.

ترامپ افزود: دیوان عالی آمریکا شجاعت و جسارت کافی را برای ابطال نتایج انتخابات نداشته است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا در ادامه با انتقاد از سیاست های مهاجرتی جو بایدن رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، گفت: پیشرفت های قبلی حاصل شده برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی، با سیاست های اشتباه دولت فعلی از بین رفته و بایدن مسئول بحران در مرزهای ما است.

ترامپ افزود: رابطه کاری با مکزیک و ساخت بخشی از دیوار مرزی به عنوان یک اقدام بازدارنده برای مهاجران در زمان دولت من بود. ما اقدامات زیادی انجام دادیم ولی همه آنها اکنون از بین رفته است.امروز مهاجران از همه کشورهای خارجی دارند وارد کشور ما می شوند. اگر اقدامی انجام نشود، مهاجران غیرقانونی کشور ما را نابود خواهند کرد.

آمارهای دولت فدرال نشان می دهد اکنون بیش از 13 هزار مهاجر جوان در مناطق مرزی آمریکا در بازداشت هستند.

انتهای پیام/