شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مردم ایران#کرونا#ملت ایران
روحانی: در آستانه مهار کرونا و پیروزی قاطع مردم ایران در برابر جنگ اقتصادی هستیم

روحانی: در آستانه مهار کرونا و پیروزی قاطع مردم ایران در برابر جنگ اقتصادی هستیم

رئیس‌جمهوری سال 1400 را سال پیروزی قاطعانه ملت ایران در جنگ اقتصادی و سال مهار کرونا خواند و گفت: ان‌شالله سال ‌آینده آستانه یک حرکت خوب اقتصادی و رونق و جهش تولید خواهد بود.

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیسی‌جمهوری روز چهارشنبه با حضور در حیاط دولت در جمع خبرنگاران گفت: روز میلاد باسعادت سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  و در آستانه میلاد سردار باوفایش قمر بنی هاشم و فرزند برومندش امام سجاد تبریک و تهنیت می گویم همچنین در آستانه سال جدید ما در آستانه سال 1400 هستیم که خود 1400 سال آستانه ای قرن جدید و قرن 15 است، انشالله امیدواریم ملت بزرگ ما که در همه صحنه ها با ایستادگی و مقاومت و اتحاد پیروزی های درخشانی به دست آورده سال آینده ما شاهد پیروزی های بزرگتری باشیم.

 

به گزارش ایرنا، وی افزود: سال 99، در مجموع سال سختی بود همین آغاز یاد می‌کنم از همه عزیزانی که برای ویروس کرونا جان عزیز خودشان را فدا کردند. از کادر درمان حدود 277 نفر جان سپردند و مردم بسیار عزیز ما که حدود 61 هزار نفر در این سال در برابر این ویروس جانشان را از دست دادند به روان پاک آنان درود می فرستیم به خانواده هایشان تسلیت می‌گوییم.

 

رییس جمهوری افزود: امیدواریم سال 1400 سال بهتری باشد، باز هم روی کلمه آستانه تاکید می‌کنیم سال آینده سال آستانه قرن 15 است سال آستانه مهار کرونا، سال آستانه پیروزی قاطعانه ملت ایران در برابر جنگ اقتصادی است و انشالله آستانه یک حرکت خوب اقتصادی و رونق و جهش تولید خواهد بود.

 

روحانی تاکید کرد: در زمینه کرونا کار بزرگی ملت ما انجام داد با فرهنگ بلندش با اطاعت از دستورات دینی، علمی و پزشکی و هماهنگی و کمک های مومنانه در طول یکسال علیرغم این که در تحریم و فشار بودیم سال را به خوبی گذراندیم البته شاید اگر کشورمان را در مبارزه با کووید 19  با کشورهای دیگر مقایسه کنیم نمره خوب و قابل قبول داشته باشیم و همه تلاش کردند.

 

وی افزود: ما 61 جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا داشتیم 483 مصوبه در این ستاد داشتیم که همه مصوبات اجرا شده است و آخرین مصوبات مربوط به ایام عید نوروز باشد انشالله امیدواریم یکی دو مصوبه مربوط به عید به طور کامل و عملیاتی بشود.

 

ادامه دارد