شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#خوزستان#فولاد#برزیلی

پریرا: یاد گرفته‌ایم بجنگیم تا به هدف‌مان برسیم/ مشکلات ما را قوی‌تر می‌کند


پریرا: یاد گرفته‌ایم بجنگیم تا به هدف‌مان برسیم/ مشکلات ما را قوی‌تر می‌کند

مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد مشکلات شاگردان جواد نکونام را قوی‌تر می‌کند و اینکه آنها برای رسیدن به اهداف‌شان می‌جنگند.

لوسیانو پریرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره درخششی که در بازی جام حذفی مقابل ماشین‌سازی داشت، گفت: همیشه گل زدن بهترین اتفاق برای یک مهاجم است و خوشحالم که در بازی با ماشین‌سازی همه چیز برای من خوب پیش رفت. البته باید از زحمات هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. ما یک تیم هستیم و در پیروزی‌ها و شکست‌ها به یک اندازه سهم داریم. 

وی در مورد شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار داشت: همه تیم‌هایی که در جام حذفی هستند به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند، چرا که با پنج بازی می‌توان در این جام به قهرمانی رسید. خوشبختانه گام اول را محکم برداشتیم و امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشیم. البته در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با العین در لیگ قهرمانان آسیا است.

پریرا در پاسخ به این پرسش که «آیا فولاد با وجود بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتش و نگرفتن بازیکن جدید می‌تواند در پلی‌آف از سد العین بگذرد؟»‌، تصریح کرد: همه می‌دانند تیم‌های اماراتی یا قطری چگونه در فوتبال هزینه می‌کنند و چقدر خوب از سوی فدراسیون‌های کشورشان حمایت می‌شوند. فولاد هم نماینده ایران است و باید در همین ایران مورد حمایت قرار بگیریم. ما البته یک کادر فنی فوق‌العاده داریم و یاد گرفته‌ایم که بجنگیم تا به هدف‌مان برسیم، مشکلات هم ما را قوی‌تر خواهد کرد و هواداران فولاد شک نکنند که برای رسیدن به موفقیت لحظه‌ای دست از تلاش بر نمی‌داریم.

مهاجم برزیلی فولاد راجع به اینکه آیا آنها برای قهرمانی در لیگ یا کسب سهمیه آسیا شانس دارند، تأکید کرد: صحبت کردن در مورد قهرمانی یا کسب سهمیه از حالا حرفه‌ای نیست. ما فقط بازی به بازی جلو می‌رویم و من این حرف را حتی فصل گذشته هم زدم که در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان را گرفتیم. الان تمام تمرکز ما معطوف به بازی با العین و عبور از سد این تیم است.

انتهای پیام/