شهر خبر

ادای احترام به رفاقت با شجاع خلیل زاده به شیوه فرجی

فرشاد فرجی، بازیکن سابق پدیده به پرسپولیس تهران پیوست و شماره 33 را برای خود انتخاب کرد. اما اینکه شماره 3 را انتخاب نکرد، باعث شد تا شایعاتی مبنی بر بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس مطرح شود.

به گزارش منیبان ؛ اما دلیل انتخاب نکردن شماره 3 از سوی فرشاد فرجی چه بوده است؟ گفتنی است که فرجی و خلیل زاده هر دو اهل مازندران هستند، فرجی اهل قائمشهر و شجاع نیز اهل بهنمیر است. این دو نفر از سال های قبل رفاقت دیرینه ای با هم داشته اند و به همین دلیل فرشاد فرجی تصمیم گرفت که به احترام رفاقت با شجاع خلیل زاده، پیراهن او را نپوشد.

همچنین پس از پیوستن فرجی به پرسپولیس، شجاع خلیل زاده در یک استوری اینستاگرامی، برای او آرزوی موفقیت کرد. فرشاد هم با انتخاب پیراهن شماره 33، شماره 3 را برای شجاع خالی گذاشت تا هر وقت خلیل زاده به پرسپولیس برگشت این پیراهن را به تن کند.

 ساعتی پیش شیث رضایی مدافع اسبق پرسپولیس که اتفاقا او هم مازندرانی است و اهل جویبار است و به نوعی بین قائمشهر و بهنمیر (زادگاه فرجی و خلیل زاده) قرار دارد، انتخاب شماره 33 از سوی فرجی و نپوشیدن پیراهن شماره 3 را نشانه ای برای بازگشت خلیل زاده به پرسپولیس در فصل آینده تلقی کرده بود.