رستوران دار تهرانی ربوده شد / سر آشپز جای او را می دانست + عکس

مرد آشپز وقتی از مراسم خاکسپاری پدرش به محل کارش بازگشت با یک آشپز جدید روبرو شد و برای انتقام گیری دست به آدم ربایی زد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل خانواده ای با حضور در اداره پلیس از گم شدن پدر خانواده که صاحب یک رستوران است خبر دادند.

ربودن مرد رستوران دار در تهران

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات پلیسی و ردیابی مرد رستوران دار وارد عمل شدند که در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان به در خانه صاحب رستوران رفتند و دوربین های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در بازبینی دوربین های مداربسته مشاهده کردند مرد رستوران دار پس از خارج شدن از خانه ، خودروی پراید سفید رنگی در مقابل وی توقف کرده و راننده پس از پیاده شدن با تهدید اسلحه مرد رستوران دار را با زور سوار بر خودرو کرده و با سرعت از محل متواری می شود.

کارآگاهان با به دست آمدن تصویر آدم ربای جوان، تصویر متهم را پیش روی خانواده مرد رستوران دار قرار دادند که خانواده وی خیلی زود آدم ربا را شناسایی کرده و اعلام کردند متهم یک آشپز است که 10 سال در رستوران مرد ربوده شده کار می کرده است.

همین سرنخ کافی بود تا تجسس ها برای دستگیری آدم ربای آشنا کلید زده شود و تیم پلیسی در تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که کامران پس از ربودن مرد رستوران دار به شهر خودشان سفر کرده است.

رهایی مرد ربوده شده پس از 3 روز

ردیابی های پلیسی کلید زده شد و ماموران پس از هماهنگی قضایی برای دستگیری کامران وارد عمل شدند و مشخص شد کامران گروگان خود را با توجه به اینکه پلیس در تعقیب است رها کرده است.

کارآگاهان در عملیاتی غافلگیرانه کامران را که در خانه پدری خود بود دستگیر کردند و در همان تحقیقات ابتدایی، کامران به ربودن مرد رستوران دار اعتراف کرد.

کامران در اعترافاتش گفت: 10 سال در رستوران امیر کار می کردم تا اینکه چندی قبل پدرم فوت کرد و برای مراسم خاکسپاری به شهرمان رفتم اما پس از پایان مراسمات وقتی به تهران بازگشتم دیدم امیر یک آشپز جدید به رستوران آورده و مرا از کار بیکار کرده است.

وی افزود: داغ از دست دادن پدر و بیکار شدنم با دستور امیر مرا ناراحت و عصبانی کرد به همین خاطر با تهیه یک اسلحه به فکر انتقام افتادم و با توجه به اینکه آدرس خانه امیر را می دانستم به جلوی در خانه اش رفته و او را با تهدید اسلحه سوار بر خودرویم کردم.

فروش یک زمین برای انتقام گیری

کامران در ادامه گفت: پس از ربودن امیر، به زور یک آبمیوه مسموم به او دادم که بیهوش شد و در حالیکه امیر روی صندلی خوابیده بود به شهر پدری ام رفتم و سعی داشتم به زور زمینی که در شهرستان دارم به امیر بفروشم و از او پول بگیرم تا مشکلات مالی ام حل شود که متوجه شدم پلیس در تعقیبم است به همین خاطر او را رها کردم.

مرد آشپزادامه داد: من از دست امیر که مرا در زمان از دست دادن پدرم بیکار کرده بود ناراحت بودم و می خواستم زمینم را به عنوان انتقام گیری به او بفروشم تا صاحب پول شوم و همه این اتفاقات بخاطر عصبانیت و ناراحتی بود و هیچ نقشه دیگری در ذهن نداشتم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.