به گزارش برنا؛ سردار سیدکمال هادیانفر، رییس پلیس راهور ناجا روز سه شنبه در حاشیه همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی مشخص شدند.

او ادامه داد: مبادی ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی کنترل می شود، ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز یک میلیون تومان و ورود خودورها به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در شهرهای دارای وضعیت نارنجی، قرمز، آبی و زرد محدودیت تردد شبانه اعمال می‌شود و ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

سردار هادیانفر گفت: سفر به استان‌های دارای وضعیت آبی و زرد بلامانع است در صورتی که وضعیت این شهرها به نارنجی و یا قرمز تغییر پیدا کند، خودروهای پلاک غیربومی باید ظرف سه روز آن شهر را ترک کنند در غیر این‌صورت جریمه خواهند شد.

هادیانفر گفت: در شهرهایی که وضعیت نارنجی یا قرمز دارند، هر خودرو که پلاک غیربومی باشد در هر ۲۴ ساعت یک بار جریمه خواهد شد. در صورتی که شهری از وضعیت آبی و زرد تغییر رنگ دهد، این آمادگی را داریم که تاکتیک خود را تغییر دهیم و مبادی ورودی و خروجی آن شهر را کنترل کنیم.