شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ناجا#هوشمندسازی#یگان‌های#ویژه#سال#۱۴۰۰

هوشمندسازی یگان‌های ویژه ناجا در سال ۱۴۰۰

به‌ گزارش منیبان؛ سردار حسن کرمی، فرمانده یگان های ویژه ناجا در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌ های ویژه ناجا گفت: در ارزیابی عملکرد و فعالیت‌ های پلیس در طول سال ۱۳۹۹ به‌ منظور ارتقای امنیت و برقراری آسایش و آرامش مردم، مشاهده می‌کنیم که آمادگی‌ ها و تلاش‌ های طاقت‌ فرسای همکاران در نیروی انتظامی و به‌ خصوص قدرت بازدارندگی یگان ویژه، تأثیر مثبتی داشته‌ است.

او ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ صحنه زورآزمایی جبهه حق در مقابل جبهه باطل به حد اعلای خود رسید و هر آنچه دشمنان و بدخواهان این ملت و نظام مقدس در توان داشتند به کار بستند و از هیچ تلاشی برای توطئه افکنی فروگذار نکردند ولی هرگز نتوانستند در اراده مردم خللی ایجاد کنند.

فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم که نعمت سلامتی، زندگی در جمهوری اسلامی ایران و خدمت در نهاد مقدس نیروی انتظامی را نصیب ما کرده‌ است و امیدواریم که همچنان در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی موفق باشیم.

سردار کرمی با اشاره به نقش مؤثر فرماندهان و مربیان در تربیت و آموزش کارکنان، تصریح کرد: اساتید، فرماندهان و مربیان آموزش نقش مهم و تاثیرگذاری در حفظ و ارتقای آمادگی‌ های همه‌ جانبه در یگان ویژه دارند که خروجی زحمات آنان، خنثی شدن توطئه‌ های عدیده دشمنان است.

رئیس‌ پلیس ویژه کشور یادآور شد: این توفیق بزرگی است که قدرت و اقتدار پلیس در حمایت از مظلومان و ایجاد امید و برقراری آرامش برای مردم است.

او با اشاره به ضرورت هوشمندسازی یگان ویژه در سال آینده، اظهار کرد: هوشمندسازی در بعد انسانی و تجهیزات از برنامه‌ های مهم یگان ویژه است که در دستور کار قرار دارد؛ در این راستا مسیر دانشی که یگان ویژه در طول سال‌ های گذشته طی کرده‌ است، در ماموریت ها نمود پیدا خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم پیروان و ادامه‌ دهندگان راستین راه شهیدان والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهبری حضرت آیت‌ الله‌ العظمی امام خامنه‌ای باشیم.