شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

اتحاد ۱ + ۳ علیه فوتبال ایران ؛ بحرینی ها دست بردار نیستند

موافقت فدراسیون های فوتبال عراق، کامبوج و هنگ کنگ با میزبانی بحرین در انتخابی جام جهانی و شیطنت بزرگ علیه فوتبال ایران

شیطنت بحرین علیه ایران در مقدماتی جام جهانی

در شرایطی که چند روز پیش اعلام شده بود فدراسیون فوتبال عراق نیز با میزبانی بحرین در مقدماتی جام جهانی مخالف است، انگار این خبر صحت ندارد. برطبق آخرین شنیده ها، فدراسیون های فوتبال عراق، کامبوج و هنگ کنگ موافقت خود را با میزبانی بحرین اعلام کرده اند و این ایران است که دست های خود را در پوست گردو می بیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، در حالی‌که اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه سه از مباحث چالش برانگیز طی روزهای گذشته بوده، اما فدراسیون فوتبال کشورمان در بیانیه های خود از بیان اتفاق مهمی در این باره طفره رفته است.

موضوع مهمی که به اقدام پشت پرده بحرینی‌ها باز می‌گردد توافق با فدراسیون‌های فوتبال عراق، هنگ کنگ و کامبوج برای میزبانی بوده و شرایط کرونایی در ایران در مقایسه با بحرین که بیش از ۹۰ درصد مردم کشورش را واکسینه کرده، تبدیل به یکی از دلایل اصلی سلب میزبانی از ایران شده است.

بدین معنا که فدراسیون بحرین در کنار اعلام رسمی کاندیداتوری میزبانی خود موافقت سه فدراسیون دیگر گروه C را هم برای میزبانی در منامه گرفته و تنها فدراسیون فوتبال ایران بوده که با درخواست بحرینی‌ها مخالفت کرده چراکه فدراسیون فوتبال ایران نیز اعلام کرده بود با وجود شرایط کرونایی، تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را در زمان مسابقات، محل اسکان تیم‌ها و … در نظر می‌گیرد.

بدین ترتیب سه فدراسیون دیگر تیم های حاضر در گروه به جز فدراسیون ایران، با میزبانی تیم ملی بحرین موافقت کرده‌اند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از دلایل اصلی برای اعطا میزبانی به بحرین را همین موضوع اعلام کند. اعلام موافقت عراق، هنگ کنگ و کامبوج برای میزبانی در بحرین در واقع ارائه پاسخ منفی به پیشنهاد میزبانی کشورمان در مرحله برگزاری متمرکز مسابقات بوده است.

در همین حال، اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به زودی در این باره بیانیه ای صادر کند و توضیحات لازم را برای شفاف‌سازی ارائه کند.