شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منصوریان

آخرین خبر از نقل و انتقالات تراکتور

پیشنهاد جالب منصوریان به خطیبی

ساعتی پیش از تبریز خبر رسید تبریزی ها امشب منتظر حضور سامان نریمان جهان، شاهین توکلی و کشاورز در این شهر هستند اما دقایقی قبل یک منبع آگاه از اراک خبر داد در مسیر تراکتوری شدن شاهین توکلی گره افتاده است!

 به گزارش منیبان، شاهین توکلی که در لیست خرید رسول خطیبی برای تقویت تراکتور قرار دارد، تنها در شرایطی می تواند از اراک به تبریز برود که تراکتوری ها هم اجازه بدهند هادی محمدی از تراکتور راهی آلومینیوم شود.

رسول خطیبی از مدتها قبل خواهان به خدمت گرفتن شاهین توکلی بود اما اراکی ها که این انتقال را به اجازه سرمربی جدید منوط کرده بودند، بعد از جذب علیرضا منصوریان موضوع را با او در میان گذاشتند و گویا حالا منصوریان هم در جواب درخواست سرمربی تراکتور اعلام کرده تنها در صورتی با جدایی شاهین توکلی و انتقال او به تراکتور موافقت می کند که تراکتور هم هادی محمدی را قبه آلومینیوم بدهد.

 تا این لحظه هادی محمدی راضی به جدایی از تراکتور نشده و با این حساب فعلا معاوضه ای در کار نیست اما خطیبی همچنان به جذب شاهین توکلی چشم دارد.

 وقتی لیگ بیستم شروع شد منصوریان در تبریز سرمربی تراکتور بود و خطیبی در اراک سرمربی آلومینیوم اما حالا منصوریان در اراک است و رسول در تبریز و هر دو هم بازیکنان سابق خود را می خواهند. محمدی به خواست منصوریان از ذوب آهن جدا شد و به تراکتور رفت. اما حالا که تراکتور قرار است به آسیا برود او مایل به جدایی از این تیم تبریزی نیست.

تراکتور تا این لحظه سامان نریمان جهان را قطعی خریده اما جذب شاهین توکلی و کشاورز که قرار بود امشب به تبریز بروند، فعلا پنجاه پنجاه است.