شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#دولت#دولت بایدن

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه:

«سیاست فشار حداکثری» علیه ایران درحال ارزیابی است

«سیاست فشار حداکثری» علیه ایران درحال ارزیابی است

«کنت مک کنزی» در اشاره به آینده نامعلوم سیاست‌های دولت بایدن در قبال ایران، گفت که «سیاست فشار حداکثری» علیه ایران در حال ارزیابی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کنت مک‌کنزی» فرمانده مقر نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) شامگاه دوشنبه در گفتگو با یک شبکه خبری لبنان نسبت به توانایی‌های نظامی ارتش این کشور اظهار شگفتی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ روابط آمریکا و لبنان در زمینه نظامی، ادعا کرد: به حمایت از ارتش لبنان از طرق مختلف ادامه خواهیم داد.

مک کنزی درباره حملات موشکی و پهپادی انصارالله علیه ائتلاف عربستان سعودی علیه ملت یمن هم مدعی شد: انجام حملات به نیروهای آمریکایی در عراق و مواضع سعودی اقداماتی خصمانه هستند و برداشتن چنین گام‌هایی به تلاش‌ها برای تحقق صلح کمک نمی‌کند.

فرمانده مقر نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه درباره تعهد ایران به انتقام از ترور فرمانده فقید سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران که دی ماه سال گذشته به دست نیروهای ارتش آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، گفت: نیروهای مسلح آمریکا آماده هرگونه احتمال بوده و در صورت لزوم آماده پاسخ هستیم.

این مقام عالی ارتش آمریکا در پایان در اشاره به آینده نامعلوم سیاست‌های دولت بایدن در قبال جمهوری اسلامی ایران، افزود: ایالات متحده آمریکا طی دو سال گذشته سیاست فشار حداکثری علیه ایران را در پیش گرفت و دولت بایدن ارزیابی ماهیت این رویکرد را آغاز کرده است.