شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری#تیم ملی

فوری ؛ اولین اقدام عزیزی خادم برای تیم ملی مشخص شد

برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش در خردادماه 1400 با تلاش های شهاب الدین عزیزی خادم

اردوی تیم ملی در جزیره کیش

پس از آن که مشخص شد تیم ملی کشورمان رقابت های مقدماتی جام جهانی را باید در بحرین ادامه دهد، در تلاش برای تقویت خود است. ظاهرا شهاب الدین عزیزی خادم با هماهنگی های لازم، اردوی چند روزه ای را برای تیم ملی در جزیره کیش فراهم کرده است. اردویی که در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، در تابستان ملی پیش‌رو، شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران اردوی آماده‌سازی یک‌هفته‌ای را به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهند کرد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال دیروز در دو تماس تلفنی با محمدعلی وکیلی معاون فرهنگی توریستی مناطق آزاد و همین طور جعفر آهنگران سرپرست منطقه آزاد کیش گفتگو کرد؛ طبق توافق شفاهی قرار شد تمام امکانات جزیره کیش در اختیار گرفته شود تا مجموعه ورزشی کیش به طور کامل و با کیفیت کامل به تیم ملی فوتبال خدمات دهد. تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران قرار است طی روزهای ۴ تا ۱۰ خرداد سال آینده در جزیره کیش اردو برپا کند.

جالب آن‌که گفتنی است در اردوی ملی فروردین‌ماه فوتبال ایران هم قرار نیست شاگردان دراگان اسکوچیچ از کشور خارج شوند و در تهران دیداری دوستانه مقابل سوریه برگزار می‌کنند و در فرصت بعدی هم اردوهای ملی هم طبق برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال قرار است در جزیره کیش، اردوی آماده‌سازی شاگردان اسکوچیچ برگزار شود.