شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جامعه روحانیت#روحانیت مبارز

پورمحمدی: از بگومگو پرهیز کنیم /جامعه روحانیت مبارز در پی‌ حذف هیچ گروه و گرایش سیاسی نیست

پورمحمدی: از بگومگو پرهیز کنیم /جامعه روحانیت مبارز در پی‌ حذف هیچ گروه و گرایش سیاسی نیست

ایسنا نوشت: دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: متاسفانه برخی از افراد در درون گفتمان انقلابی، خواسته یا ناخواسته سخنانی را مطرح کرده‌اند که موجب تخریب این گفتمان شده که قطعاً این امر به ضرر کل جریان جبهه انقلاب خواهد بود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نشست رونمایی از سامانه ملی شورای وحدت اصولگرایان، با اشاره به راهبرد شورای وحدت در تجمیع قوای نیروهای انقلابی، گفت: باید از بگومگوها و مباحث اختلاف‌افکن درون‌جناحی پرهیز کرد.

وی با تحلیل فضای سیاسی حاکم بر کشور، ادامه داد: چنانچه بارها عنوان شده، جامعه روحانیت مبارز در شورای وحدت نقش کمک‌کننده و حامی جریان‌های انقلابی را دارد و به هیچ عنوان بنای پدرخواندگی و اعمال نظر خاصی در جریان انتخابات ندارد.

پورمحمدی تصریح کرد: جامعه روحانیت مبارز به هیچ عنوان در پی‌ حذف هیچ گروه و گرایش سیاسی در کشور نیست و در پی مشارکت حداکثری، ایجاد وحدت‌ و عزت ملی است.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد در درون گفتمان انقلابی، خواسته یا ناخواسته سخنانی را مطرح کرده‌اند که موجب تخریب گفتمان شکل‌گرفته، شده و قطعاً این امر به ضرر کل جریان جبهه انقلاب خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: ما طبق سخنان و رهنمودهای آیت‌الله موحدی کرمانی که ریاست شورای وحدت را بر عهده دارند، دو مسئله را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم، یکی پرهیز از تخریب و دیگری رعایت اخلاق و اصول کار انتخاباتی.

پورمحمدی: از بگومگو پرهیز کنیم /جامعه روحانیت مبارز در پی‌ حذف هیچ گروه و گرایش سیاسی نیست

همچنین در ادامه این نشست، منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت با اشاره به فعال شدن ۲۵ کمیته از اقشار و اصناف مختلف و برگزاری همایش‌های مختلف با حضو نمایندگان و فعالان این تشکل‌ها و اصناف، اظهار کرد: وظیفه کمیته‌ها ساختارسازی و شبکه ارتباطی در تهران و شهرستان‌هاست و ما به دنبال اجرایی شدن سیاست‌ها و برنامه‌های شورای وحدت هستیم.

مسئول هیأت اجرایی شورای وحدت با اشاره به لزوم سازماندهی افراد و نمایندگان اقشار همچون جوانان و بانوان در قالب کمیته‌های فعال، گفت: در تلاش هستیم علاوه‌بر اجتماعات و همایش‌های حضوری، برخی از همایش‌ها و گردهمایی این عزیزان را در قالب وبینارها و در فضای مجازی برگزار کنیم تا عرصه هم‌اندیشی و تبادل‌نظر کمیته‌ها در خصوص انتخابات مهم سال بعد برقرار شود.

در پایان این نشست، دبیران کمیته‌ها و اعضای شورای وحدت نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای شهر پرداختند.

27215