شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حاج صفی

جشن و سرور سپاهانی ها با بازگشت کاپیتان حاج صفی + سند

اولین تمرین احسان حاج صفی با تیم سپاهان

احسان حاج صفی ، بازیکن پیشین تراکتور که به سپاهان پیوسته است ، امروز برای اولین بار در تمرینات این تیم حاضر شد و با استقبال بازیکنان مواجه شد.

احسان حاج صفی ، بازیکن پیشین تراکتور که به سپاهان پیوسته است ، امروز برای اولین بار در تمرینات این تیم حاضر شد و با استقبال بازیکنان مواجه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احسان حاج صفی پس از ترک یونان، با پیشنهاد دو باشگاه سپاهان و تراکتور روبرو شد اما با توجه به مبلغ بالای رضایت نامه اش، باشگاه اصفهانی از خرید او صرفنظر کرد و احسان به تراکتور پیوست.

حاج صفی دو فصل بسیار خوب را در تراکتور پشت سر گذاشت که پایان دومین فصل همراه بود با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی؛ فصلی که احسان حاج صفی ستاره شماره یک تراکتور در لیگ و حذفی بود و سرخ پوشان فوتبال آذربایجان خیلی از بازی های حساس را با گل ها و درخشش های این بازیکن با موفقیت پشت سر گذاشتند.

پیش از شروع لیگ بیستم که آخرین فصل از قرارداد سه ساله احسان حاج صفی با تراکتور بود، این بازیکن تصمیم به حضور دوباره در سپاهان گرفت. این تصمیم اما در آغاز فصل با مخالفت باشگاه تراکتور مواجه شد. حاج صفی نیم فصل اول لیگ بیستم را هم با پیراهن تراکتور به پایان رساند اما با شروع نقل و انتقالات میان فصل، بار دیگر بحث جدایی او از تراکتور مطرح شد.
این بار احساس برای جدایی از تراکتور و بازگشت به سپاهان مصمم تر از همیشه بود و در نهایت نیز موفق شد رضایت تراکتوری ها را جلب کرده و روز ۲۳ اسفند ماه با حضور در باشگاه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به امضا برساند.

حاج صفی پس از امضای قرارداد با سپاهان امروز در تمرین زردپوشان حضور یافت و به شدت نیز مورد استقبال هم تیمی های جدیدش قرار گرفت. سپاهانی ها پیش از شروع تمرین، با ایجاد یک تونل، به استقبال از هم تیمی جدیدشان پرداختند. تونلی که به شدت هم آتشین بود و احسان با انواع ضربات از سوی هم تیمی هایش مواجه شد تا در نهایت از آن عبور کند.