شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#کادر فنی#خودرو

نظری: قاسمی‌نژاد و کادر فنی استقلالی پدیده به باشگاه استقلال توجه بیشتری کنند/ نمی‌دانیم با چه کسی صحبت کنیم


نظری: قاسمی‌نژاد و کادر فنی استقلالی پدیده به باشگاه استقلال توجه بیشتری کنند/ نمی‌دانیم با چه کسی صحبت کنیم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت، هنوز درباره مالکیت باشگاه شهر خودرو بحث وجود دارد و مسئولان این باشگاه نمی‌دانند برای انتقال امین قاسمی‌نژاد با چه کسی صحبت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت نظری پس از پایان جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه صبح امروز به دلیل زمان کاری دیگر اعضای هیئت مدیره به عصر موکول شد. رویه ما این است که دوشنبه‌ها ساعت 15 نشست خبری داشته باشیم و به سؤالات جواب بدهیم، اما امروز جلسه هیئت مدیره عصر برگزار شد. هفته‌های دیگر این موضوع رخ نخواهد داد. امروز هم موضوع جدیدی در هیئت مدیره مطرح نشد.

وی در مورد وضعیت جدایی محمد دانشگر و فرشید باقری تصریح کرد: درباره این دو بازیکن هیچ صحبتی در جلسه نشد. هنوز تصمیم‌گیری نهایی نشده است و هر زمان تصمیم نهایی گرفته شد، اطلاع خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره پیوستن امین قاسمی‌نژاد به استقلال گفت: همچنان درباره مالکیت پدیده بحث وجود دارد و باشگاه به نتیجه نرسیده است که با چه مرجعی و شخصی صحبت کند. با حمیداوی صحبت شده است، اما محل تردید است با چه عزیزی برای پیوستن قاسمی‌نژاد صحبت شود. مذاکرات با قاسمی‌نژاد انجام شده است، اما از طرف دیگر وقتی مالکیت پدیده به سرانجام برسد، نیاز داریم بار دیگر با خود قاسمی‌نژاد در رابطه با اعداد و ارقام و جزئیات قرارداد مذاکره کنیم، چون اعداد و ارقامی که تا اینجا مطرح شده است با توجه به اوضاع مالی باشگاه امکانپذیر نیست. خیلی دوست داریم ایشان را در استقلال داشته باشیم، اما حتماً انتظار داریم قاسمی‌نژاد به‌عنوان یک استقلالی و کادر فنی استقلالی پدیده بیشتر به باشگاه توجه کنند.

نظری در پاسخ به این سؤال که اگر مشکل مالکیت پدیده است، چطور فرشاد فرجی به پرسپولیس پیوست، گفت: اطلاعی ندارم پرسپولیس چطور بازیکن گرفته است. 

انتهای پیام/