شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#انهدام#باند#نفره#سارقان#لوازم#داخل#خودرو

انهدام باند 11 نفره سارقان لوازم داخل خودرو

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل بهمن ماه پرونده ای از کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع که  چکیده پرونده حکایت از آن داشت،  ماموران گشت کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری به رفتار مردی مشکوک و او را  هنگام سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو دستگیر می کنند.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات کارآگاهان به 41 فقره سرقت با همکاری 2 تن از همدستانش معترف شد، عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه همدستان متهم، هر دو سارق با هماهنگی های  قضائی در بیست و یکم بهمن ماه در  دو عملیات منسجم دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انتقال اموال سرقتی به منزل یکی از همدستانشان معترف شدند که بلافاصله در همان روز متهم چهارم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و به همراه تعداد فراوانی از اموال سرقتی به پایگاه چهارم انتقال یافت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به فروش اموال سرقتی به 2 مالخر در همان محدوده شرق تهران معترف شدند، ادامه داد: با دستگیری مالخران، هر دو مالخر علاوه بر خرید از سارقان به خرید اموال سرقتی از 5 سارق دیگر از اعضای این باند معترف و بدین ترتیب کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه این سارقان،  موفق شدند در عملیات های منسجم و مستقلی هر 5 متهم را  دستگیر کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه  با دستگیری تمامی اعضای این باند، متهمان به 150 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند، اضافه کرد:  کشف جرئیات پرونده و شناسایی مال باختگان کماکان ادامه دارد.