شهر خبر

اعلام نفرات اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای انتخاب جام جهانی ۲۰۲۲/ ۳ تازه وارد در جمع ماتادورها


اعلام نفرات اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای انتخاب جام جهانی 2022/ 3 تازه وارد در جمع ماتادورها

لوئیس انریکه برای دور نخست بازی‌های شاگرانش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۲۴ بازیکن را به اردوی تیم ملی اسپانیا فراخواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای بازی‌های پیش روی این تیم در ماه جاری در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر اقدام به دعوت از 24 بازیکن کرده است که در میان آنها نام چهره‌هایی جدید هم دیده می‌شود.

از جمله موارد مهم و قابل توجه لیست ملی‌پوشان فوتبال اسپانیا برای بازی‌های دو دور نخست مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، دعوت نشدن کپا آریسابالاگا دروازه‌بان تیم چلسی و بازیکنانی دیگر مانند سرخیو رگیلون و خسوس ناواس است.

انریکه همچنین از شش بازیکن زیر 21 ساله برای حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت به عمل آورده است که شامل پدرو بورو، اریک گارسیا، برایان جیل، دنی اولمو و فران تورس می‌شود. در بین این 6 نفر هم 3 بازیکن (پدری، پورو و برایان) برای اولین بار حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا تجربه خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا , لوئیز انریکه مارتینز ,

تیم ملی اسپانیا در اولین گام برای کسب جواز صعود به جام جهانی 2022(10 روز دیگر) در ورزشگاه لس کارمنس گرانادا میزبان یونان خواهد بود و سه روز پس از آن هم در تفلیس میهمان گرجستان خواهد بود. مردان انریکه همچنین 31 مارس هم در آندلس میزبان کوزو خواهند بود.

 

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اسپانیا به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: دخه‌‌آ، اونای سیمون و روبرت سانچس
مدافعان: پدرو پورو، اریک گارسیا، سرخیو راموس، اینیگو مارتینس، دیه‌گو یورنته، گایا و جوردی آلبا
هافبک‌ها: بوسکتس، رودری، مارکوس یورنته، پدری، تیاگو، کانالس، کوکه و فابیان رویس
مهاجمان: جرارد مورنو، آلوارو موراتا، دنی اولمو، اویارسابال، فران تورس و برایان جیل

انتهای پیام/