شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیسی#هرمزگان

آخرین مبتلایان کرونای انگلیسی در هرمزگان

آخرین مبتلایان کرونای انگلیسی در هرمزگان

آخرین  مبتلایان کرونای انگلیسی در هرمزگان
شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در هرمزگان در حال افزایش است، روستای برکه خلف جزیره قشم نیز با جمعیت ۳۳۶نفر و مبتلا شدن ۷نفر به کرونای انگلیسی قرنطینه شد.
به گزارش بهداشت نیوز، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ساعت۲۰ شبکه خلیج فارس گفت: از مجموع کل بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی، بندرعباس با ۳۸ مورد بیشترین میزان مبتلایان را دارد.
 
به گفته دکتر نورزیان، قشم با ۱۹بیمار، پارسیان۹، بندرخمیر۸، بندرلنگه۸، حاجی آباد ۴ و بستک با یک بیمار، دیگر شهرستان‌هایی درگیر با کرونای انگلیسی هستند.
 
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تعطیلی ژئوپارک دره ستاره‌های قشم گفت: روستای برکه خلف جزیره قشم هم با جمعیت ۳۳۶ نفر و مبتلا شدن ۷نفر به کرونای انگلیسی قرنطینه شد.
 
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ساعت گذشته یک مرد ۴۵ساله از بندرعباس بر اثر ابتلای به کرونا جان باخت و شمار جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۸نفر رسید.
 
وی افزود: اکنون از ۱۱۹ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۳۵نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۶نفر از آنها وخیم است.
 
به گفته دکتر نوروزیان، هزار و ۶۳۸نفر در قرنطینه خانگی هستند.