شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مجلس#پلیس تهران

واکنش رئیس پلیس تهران به خبر انتقال سرباز سیلی خورده راهور به خشکشویی: صحت ندارد | فیلم ماجرا را به مجلس داده و تخلف را به آنها اعلام کرده ایم

رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده درگیری نماینده مجلس را سرباز راهور گفت: مطالب منتشر شده مبنی بر انتقال این سرباز به خشکشویی پلیس شایعه است.

واکنش رئیس پلیس تهران به خبر انتقال سرباز سیلی خورده راهور به خشکشویی: صحت ندارد |  فیلم ماجرا را به مجلس داده و تخلف را به آنها اعلام کرده ایم

تسنیم: رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده درگیری نماینده مجلس را سرباز راهور گفت: مطالب منتشر شده مبنی بر انتقال این سرباز به خشکشویی پلیس شایعه است.

سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای دو طرح "اقتدار و ظفر" در ستاد فاتب در جمع خبرنگاران درباره مطالب منتشر شده مبنی بر انتقال سرباز راهور به خشکشویی پلیس که توسط نماینده مجلس کلید خورده بود، اظهار کرد: این سرباز نیروی قسمت عملیات پلیس راهور تهران بزرگ است و در همان قسمت عملیات فعالیت دارد.

رئیس پلیس تهران بزرگ مطالب مطرح شده مبنی بر انتقال این سرباز که خشکشویی پلیس را شایعه دانست و گفت: از همان نخست گفتیم که مسیرمان در این پرونده مسیر قانونی است و شکایت‌مان را به صورت رسمی به قوه قضائیه و مجلس اعلام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فیلم این ماجرا را به مجلس ارائه دادیم و هم تخلف به وجود آمده را به آنها اعلام کردیم و امیدواریم مجلس رسیدگی لازم را انجام دهد هرچند که از مبادی قانونی نیز در حال پیگیری پرونده هستیم.