شهر خبر

سه‌شنبه؛ پایان وقت قانونی ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ثبت‌نام به فرماندری‌ها مراجعه کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام فردا تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و احتمالا تعداد داوطلبان بیشتر و تایید نهایی بخشی از داوطلبان به چهارشنبه موکول خواهد شد، اما پایان وقت اداری سه‌شنبه آخرین روز ثبت‌نام است.
خبرگزاری میزان - سید اسماعیل موسوی در بازدید از ستاد انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در تهران گفت: از روز گذشته سیر سعودی ثبت‌نام دوطلبان این دوره از انتخابات را شاهد هستیم. 
 
دبیر ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۶  اسفندماه (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.
 
وی با بیان اینکه برای تسهیل فرایند ثبت‌نام ۴ روش اعلام عمومی شده است اظهار کرد: این مراحل عبارتند از؛ ۱. ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛ ۲. ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛ ۳. ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ و ۴. ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت‌نام.
 
موسوی ضمن اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد داوطلبین برای ثبت‌نام به فرماندری‌ها مراجعه کرده‌اند گفت: ما موظف هستیم به مدت ۷ روز ثبت‌نام انجام دهیم. فردا نیز تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و احتمالا تعداد داوطلبان بیشتر و تایید نهایی بخشی از داوطلبان به چهارشنبه موکول خواهد شد، اما پایان وقت اداری سه‌شنبه آخرین روز ثبت نام است.
 
انتهای پیام/