شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#ایران#مردم ایران

مرادی: دولت و مجلس حمایت کنند «لیگ تندرستی» و «ورزش همگانی» گفتمان غالب ورزش کشور خواهد شد


مرادی: دولت و مجلس حمایت کنند «لیگ تندرستی» و «ورزش همگانی» گفتمان غالب ورزش کشور خواهد شد

رئیس سازمان آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی تاکید کرد اگر مجلس و دولت از ایده «لیگ تندرستی» حمایت کنند در آینده شاهد ورزش کردن اکثریت مردم ایران و به دنبال آن سلامتی جامعه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد مرادی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری نخستین دوره لیگ تندرستی ابراز رضایت کرد و گفت: باید از رسانه‌ها تشکر ویژه داشته باشم که در طول برگزاری این لیگ کنار فدراسیون ورزش‌های همگانی بودند و با اطلاع‌رسانی خود مردم را نسبت به اهمیت انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی آگاه کردند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که نخستین دوره لیگ تندرستی با رضایتمندی مردم همراه شد که این رضایت بزرگترین دستاورد برای ما محسوب می‌شود.

رئیس سازمان آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: از هیئت‌های استانی و شهرستانی و کمیته‌های کشوری که در این لیگ کاری کردند کارستان تشکر ویژه دارم. بدون اغراق باید گفت که این عزیزان برای کمک به سلامتی مردم و فعال شدن آنها و کاهش کم تحرکی از جان مایه گذاشتند. تلاش‌هایی که در ماههای اخیر انجام شد در تاریخ ورزش ایران ثبت خواهد شد و آیندگان قضاوت واقعی را در این خصوص انجام خواهند داد.

مرادی در ادامه تاکید کرد: با برگزاری لیگ تندرستی و تلاش بی‌وقفه‌ای که عزیزان ما در بسیاری از استان‌ها داشتند شاهد این بودیم که ورزش برای اولین بار به در منازل مردم رفت و این نوید خوبی برای سلامتی و تندرستی آحاد مردم کشورمان در آینده خواهد داد.

رئیس سازمان آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: طراحی و تثبیت یک رویداد بزرگ که نزدیک به 500 شهرستان و 1500 کمیته استانی و بسیاری از دستگاه‌های حاکمیتی را درگیر خودش بکند می‌تواند بزرگترین اتفاق برای ورزش همگانی کشورمان باشد. این ظرفیت موجب خواهد شد تا در سالهای آینده پتانسیل های موجود به فعل تبدیل شوند و این مسیر تا از بین بردن کامل کم تحرکی که بزرگترین خطر برای نسل آینده است، ادامه داشته باشد.

محمد مرادی در پایان گفت: امیدوارم مدیران ارشد کشور هر چه بیشتر به موضوع ورزش همگانی و پرداختن «همگان به ورزش» توجه کنند. احساس می‌کنم اگر لیگ تندرستی مورد توجه مجلس و دولت قرار بگیرد می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از ظرفیت موجود شاهد ایجاد گفتمان قدرتمند در سطح ورزش کشور باشیم که این امکان را به وجود بیاورد که یکی از گفتمان‌های غالب در ورزش کشور و یک الگو در منطقه و سطح جهان باشد.

انتهای پیام/