شهر خبر

آشوبی:

شاید سرنوشت رمضانی در استقلال تغییر کند

شاید سرنوشت رمضانی در استقلال تغییر کند/ سپاهان حرفهای جدیدی دارد

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی بوده است، گفت: شاید سرنوشت آرمان رمضانی با انتقال از پرسپولیس به استقلال تغییر کند.

به گزارش مشرق، فرزاد آشوبی درباره عملکرد باشگاه‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری فوتبال کشور گفت: در جزئیات نبودم و نمی دانم چه انتقال‌هایی در تمام تیم‌ها افتاده است اما آنچه در رسانه‌ها پیگیر شده‌ام نشان می‌دهد تیم‌های همیشه مدعی باز هم خیلی خوب توانسته‌اند نقاط ضعف خود را با جذب چند بازیکن پوشش دهند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: جابجایی‌های نظیر رفتن مهدی کیانی از سپاهان یا آمدن احسان حاج صفی به این تیم می‌تواند نشان از تفکرات مربی کاربلدی همچون محرم نویدکیا دارد. فکر می‌کنم سپاهان در نیم فصل دوم حرف‌های جدیدی برای گفتن در زمین مسابقه خواهد داشت. در مجموع عملکرد مدعیان در نقل و انتقالاj خوب بوده است.

او درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: یکی از بهترین عملکردها را پرسپولیس با جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو به نام خود ثبت کرد. این تیم بدون شک در فاز تدافعی نیز خودش را تقویت می‌کند تا آنها علاوه بر داشتن گزینه‌های متنوع برای استفاده در خط حمله بتوانند مدافعان خوبی هم داشته باشند.

آشوبی درباره جابجایی آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال تهران تصریح کرد: این اتفاق می‌تواند برای او نقطه مثبتی باشد. به هر حال آرمان نتوانست در پرسپولیس مطلوب باشد و حالا شانس خود را با پیراهن استقلال می‌آزماید. شاید همین انتقال باعث بهبود عملکرد او و تغییر سرنوشتش شود و بیشتر به درد تفکرات فنی کادر فنی استقلال بخورد.

وی درباره عدم میزبانی تیم ملی ایران در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی مقدماتی راهیابی به جام جهانی قطر و باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا یادآور شد: مشکل از فوتبال نیست. قطعاً کیفیت فوتبال ایرانی بالاتر از برخی تیم‌های آسیایی است اما روند دیپلماسی فوتبالی خوبی را پیش نگرفتیم.

آشوبی در پایان خاطرنشان کرد: با این حال برایم جای سوال دارد که چرا میزبانی را به بحرین داده‌اند. آنها حریف ما هستند و وقتی قرار است بازی‌ها متمرکز برگزار شود نباید چنین تصمیمی اتخاذ می‌شد تا تیم‌های رقیب نظیر ایران متضرر شوند.

منبع: مهر