شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#آزمون#وزنه‌برداری

آزمون جدید IWF برای ستاره‌ها؛ رقابت تنگاتنگ سهراب مرادی با نور چشمی قطری‌ها


آزمون جدید IWF برای ستاره‌ها؛ رقابت تنگاتنگ سهراب مرادی با نور چشمی قطری‌ها

درحالیکه در ادوار گذشته شاهد برخی ناعدالتی‌ها در مورد تقابل ستاره‌های وزنه‌برداری دنیا بوده‌ایم، این بار فشار روانی بالایی در خصوص حمایت احتمالی IWF از وزنه‌بردار محبوب قطری‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اینکه اکنون امتیاز علی هاشمی و علی داودی برای کسب سهمیه المپیک بالاتر از همه وزنه‌برداران ایرانی است اما با توجه به تغییرات ایجاد شده در مسابقات کسب سهمیه، فرصت برای سهراب مرادی و رسیدن به جواز حضور در المپیک بهتر از قبل شده است.

مرادی که البته در دو سال اخیر روزهای چندان خوبی را سپری نکرده و با چندین مصدومیت و عمل جراحی مواجه شده، با توجه به اینکه مدال طلای المپیک 2016 ریو را در کارنامه داشته و سال‌ها مدعی اصلی دسته 96 کیلوگرم بوده، قطعا هم از سوی ایرانی‌ها و هم طرفداران وزنه‌برداری در سراسر دنیا زیر ذره‌بین خواهد بود. در مقابل فارس الباخ وزنه‌بردار جوان قطری اکنون به نورچشمی عرب‌ها تبدیل شده و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مد نظر آنها برای کسب مدال المپیک محسوب می‌شود، قرار دارد.

با توجه به نفوذ قطری‌ها در فدراسیون جهانی ممکن است در ماه‌های پیش رو فکر و خیالی در این خصوص به ذهن قطری‌ها راه پیدا  کرده و آنها به دنبال نفوذ در IWF برای کسب نتیجه فارس الباخ باشند درحالیکه هنوز ایرانی‌ها برخورد جلود عراقی با بهداد سلیمی در المپیک قبلی را فراموش نکرده و البته جلود هم که با خشم ایرانی‌ها مواجه شد، بارها و بارها سعی کرد خود را در مقابل افکار عمومی مبرا از اشتباه جلوه دهد.

 قطعا فدراسیون جهانی که خود مدت طولانی است با حاشیه‌های فراوانی دست به گریبان است، دوست ندارد بیش از این با حاشیه پیرامون خود مواجه شود.

انتهای پیام/