به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، درچارچوب روند انتخابات داخلی این جنبش، روز یکشنبه جلسه شورای مرکزی برگزار و اعضای جدید دفتر سیاسی حماس و اعضای هیات اداری و کمیته های نظارتی در نوار غزه انتخاب شدند.

در این انتخابات، یحیی السنوار بار دیگر به عنوان رئیس و خلیل الحیه به عنوان نائب رئیس جنبش حماس در نوار غزه انتخاب شدند.

علاوه بر رئیس جنبش بانوان، جمیله الشنطی نیز به عنوان اولین بانوی عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) انتخاب شد.

براساس این انتخابات، یحیی السنوار به عنوان رئیس، خلیل الحیه نائب رئیس و نزار عوض الله، محمود الزهار، روحی مشتهی، فتحی حماد، سامح السراج، مروان عیسی، صلاح البردویل، جمیله الشنطی، غازی حمد، اسماعیل برهوم، سهیل الهندی، زکریا ابومعمر، جواد ابوشماله، کمال ابوعون، عصام الدعالیس و ماهر صبره به عنوان اعضای دفتر سیاسی و فاطمه شراب(الاخرس) به عنوان رئیس جنبش بانوان،  اسامه المزینی رئیس شورای جنبش در نوار غزه و ماهر صبره به عنوان معاون رئیس هیات اداری انتخاب شدند.

السنوار متولد ۱۹۶۲ میلادی اهل شهر عسقلان و از بنیانگذاران دستگاه‌های امنیتی و نظامی حماس است. او اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی را تجربه کرده و در سال ۲۰۱۱ طی عملیات مبادله اسرا آزاد شد.

وی در این انتخابات توانست با ۱۶۷ رأی بر "نزار عوض الله" که تنها ۱۴۷ رأی به دست آورده بود پیروز شود و برای دومین بار تا سال ۲۰۲۵ ریاست جنبش حماس در نوار غزه را به دست آورد.