شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#آرسنال#شهرآورد#تاتنهام

آرسنال فاتح شهرآورد لندن؛ آقای خاص در وضعیت قرمز

آرسنال فاتح شهرآورد لندن؛ آقای خاص در وضعیت قرمز

تیم فوتبال آرسنال در دیدار مقابل همشهری خود یعنی تاتنهام به برتری ارزشمند دو بر یک دست یافت.

به گزارش مشرق، یکشنبه شب دربی لندن در ورزشگاه امارات و به میزبانی آرسنال برگزار شد و این توانست با حساب دو بر یک تاتنهام را مغلوب کند.

بازی با حساسیت بالا آغاز شد و بازیکنان تیم‌ها درپی رسیدن به گل موفقیت بودند تا به شرایط تیم خود سروسامان دهند.

گل نخست این دیدار در دقیقه ۳۳ به دست آمد و «اریک لاملا» هافبک تاتنهام با ضربه‌ای بی‌نظیر دروازه میزبان را گشود تا یکی از زیباترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کند.

در ادامه توپچی‌ها برای جبران مافات تلاش زیادی انجام دادند و در دقیقه ۴۴ «مارتین اودگارد» هافبک جوان نروژی گل تساوی را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۶۴ میزبان صاحب پنالتی شد و «آلکساندر لاکازت» از این بخت طلایی استفاده کرد و گل دوم آرسنال را درون دروازه تیم تحت هدایت «خوزه مورینیو» قرار داد.

در دقایق باقی مانده تلاش تاتنهام برای رسیدن به گل سودی نداشت تا این تیم شکست دیگری را تجربه کند و این دیدار همیشه حساس را از دست بدهد.

در دقیقه ۷۶ لاملا که تنها گل میهمان را به ارمغان آورده بود از بازی اخراج شد.

تاتنهام با قبول این شکست در امتیاز ۴۵ و رتبه هفتم باقی ماند تا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دورتر شود. آرسنال هم جمع امتیازاتش را به عدد ۴۱ رساند.

با این اوصاف شرایط خوزه مورینیو در تاتنهام بحرانی‌تر شد چراکه او نتوانسته نتایج خوبی را با تیمش در لیگ جزیره کسب کند و مورد انتقاد هواداران و رسانه‌ها قرار گرفته است.