به گزارش پایگاه خبری نشان :

شواهد پزشکی قانونی از قتل این خانواده توسط بوگا حکایت داشت. بنا به گفته مقامات محلی جوراب‌ها و کفش‌های خونین با نمونه DNA گرفته شده از صحنه جنایت مطابقت می‌کرد. تصاویری که از دوربین‌های مداربسته تهیه شده بود بوگا را با دستکش و کفش کار در حالی که شب جنایت وارد خانه شریک سابقش می‌شد نشان می‌داد. او همچنین برای عدم شناسایی از یک کلاه و ماسک استفاده کرده بود.

بنا به این گزارش او با مقتول و خانواده اش شام خورد و حدود ۳۷ دقیقه در خانه شریک سابقش حضور داشت. گفته می‌شد او پس از ارتکاب جنایت و هنگام ترک خانه، در حالی که لباس‌های مقتول را پوشیده بود لباس‌های خونی خود را در یک کیسه حمل می‌کرد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی ترکیه پس از آنکه «بیزانور کایالپ»، دختر توکال نتوانست با تلفن همراه مادر خود تماس بگیرد پلیس را در جریان قرار داد. بنا به گزارش روزنامه محلی پوستا، پلیس پس از حضور در آپارتمان محل زندگی مقتول و بازکردن درب خانه، جسد بی جان او را در حالی که ۷ بار مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود پیدا کرد.

این در حالی بود که همسر و پسر مقتول نیز هر یک ۳ بار مورد اصابت چاقو قرار گرفته بودند. بنا به این گزارش قاتل پس از ارتکاب قتل تمام چراغ‌های خانه را خاموش و با کرایه یک تاکسی محل را ترک کرده بود. در حالی که هنوز انگیزه قاتل از انجام این جنایت هولناک مشخص نشده او تمام اتهامات علیه خود را رد کرده است. قرار است به زودی دادگاه محاکمه وی برگزار شود.