شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#بسکتبال

لیگ برتر بسکتبال| مس رفسنجان از سد مس کرمان گذشت


لیگ برتر بسکتبال| مس رفسنجان از سد مس کرمان گذشت

تیم بسکتبال مس رفسنجان با پیروزی مقابل مس کرمان، راهی مرحله دوم پلی‌آف لیگ برتر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان در دومین دیدار خود از مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال از ساعت 14 امروز (یکشنبه) در سالن آزادی به مصاف هم رفتند که رفسنجانی‌ها مقتدرانه حریف همنام را 89 بر 72 شکست دادند تا راهی دور بعدی مسابقات شوند.

مس رفسنجان که پس از پیروزی در دیدار اول با روحیه مضاعفی پا به این دیدار گذاشته بود از همان ابتدا کنترل بازی در در دست گرفت و کوارتر اول را با برتری 23 بر 14 به سود خود با پایان برد‌.

 بازی در کوارتر دوم کمی متعادل شد و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. خروج اصغر کاردوست از ترکیب رفسنجان، این فرصت را به کرمانی‌ها داد اختلاف را کم کنند اما ورود مجدد کاردوست روند بازی را تغییر داد و مس رفسنجان اختلاف را مجددا بیشتر کرد. این کوارتر 23 بر 21 به سود مس کرمان به پایان رسید.

کرمانی‌ها در کوارتر سوم شروعی طوفانی داشتند و با 10 امتیاز اختلاف پیش افتادند اما در ادامه رفسنجانی‌ها پرتلاش ظاهر شدند و بازی را در پایان کوارتر در امتیاز 18 به تساوی کشاندند.

در کوارتر چهارم رفسنجانی‌ها برتری خود را به حریف کاملا دیکته کردند و با برتری 27 بر 17 یک پیروزی شیرین را به نام خود ثبت کردند.

محمد شهریان با کسب 21 امتیاز، 6 ریباند و 8 پاس گل بهترین بازیکن این دیدار بود‌. اصغر کاردوست با 18 امتیاز و 10 ریباند نقش پررنگی در پیروزی داشت و محمد خالقی فرد نیز در 16 دقیقه حضورش با کسب 10 امتیاز و 9 ریباند درخشان ظاهر شد‌. در آن سو مهدی جعفری بازیکن مس کرمان با کسب 30 امتیاز و 6 ریباند، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد.

انتهای پیام/