شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تحویل سال#حیایی

بالأخره "از سرنوشت ۴" کلید خورد/ تکلیف برنامه تحویل سال شبکه دو هم روشن شد


بالأخره "از سرنوشت 4" کلید خورد/ تکلیف برنامه تحویل سال شبکه دو هم روشن شد

تصویربرداری فصل چهارم سریال "از سرنوشت" با دارا حیایی کلید خورد و همچنین برنامه تحویل سال شبکه دو را محمد سلوکی و نجمه جودکی اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون خبرهایی همچون برنامه "قوی شو" شبکه آموزش، پشت صحنه سریال "جلال2"، شروع تولید فصل چهارم "از سرنوشت"، پخش سریال نوروزی شبکه دو از 27 اسفندماه و حضور محمد سلوکی و نجمه جودکی به عنوان مجریان تحویل سال تلویزیون به همراه جزئیات در ادامه آمده است:

فصل چهارم «از سرنوشت» کلید خورد/ دارا حیایی جلوی دوربین رفت

فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان امروز کلید خورد. در روز اول تصویربرداری سریال «از سرنوشت»، 2 بازیگر اصلی سریال دارا حیایی و کیسان دیباج جلوی دوربین رفتند.

پیش‌تر علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال، درباره رویکرد جدید سریال در فصل چهارم گفت: در این فصل تلاش داریم تا موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان را به تصویر بکشیم. در این بخش به مشکلات استعدادهای جوان و خلاق در تولید توجه داریم و جوانان در این بخش تشکیل خانواده می‌دهند.

فصل چهارم «از سرنوشت» در 30 قسمت آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است. زمان آماده‌سازی سریال 6 ماه خواهد بود. محور اصلی سریال «از سرنوشت» در فصل چهارم خودباوری، تعامل و اعتماد به استعدادهای جوان است.

در این سریال بازیگرانی همچون حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات و مائده طهماسبی حضور خواهند داشت. سریال «از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

«قوی شو» نوروز، از شبکه آموزش پخش می‌شود

برنامه «قوی شو» روایتی مستند از افرادی موفق به تهیه‌کنندگی میلاد معتمدی‌فر و حانیه السادات آجودانی در ایام نوروز از شبکه هفت پخش می‌شود. «قوی شو» با رویکرد ایجاد اشتغال و کارآفرینی در قالب مستند روایی در 15 قسمت تولید شده است.

این برنامه در حقیقت یک برنامه انگیزشی است که با سفر به استان‌های مختلف با به تصویر کشیدن زندگی افراد موفق و کارآفرین به فرهنگ بومی، گویش و حتی گردشگری که متأسفانه در حال فراموش شدن است، نیز می‌پردازد. تنوع در لوکیشن به لحاظ رنگ آمیزی بصری و ایجاد یک برنامه آموزشی مهارتی در کنار فضای مفرح از ویژگی‌های این برنامه قلمداد می‌شود.

ساختار «قوی شو» مستندگونه است و سعی کرده حداقل از پایتخت فاصله بگیرد و با توجه به رنگ آمیزی بصری در طبعیت و اقوام مختلف کشور خانواده‌های موفق کارآفرین را به تصویر بکشد. نگاه به خانواده، زندگی ایرانی اسلامی، انگیزه و امید از خصوصیاتی است که در برنامه «قوی شو» مورد توجه قرار گرفته است.

برنامه «قوی شو» به تهیه‌کنندگی میلاد معتمدی‌فر و حانیه‌السادات آجودانی در گروه مهارت‌های عمومی و تخصصی تولید شده و در ایام نوروز از شبکه هفت سیما روی آنتن می‌رود.

محمد سلوکی و نجمه جودکی مجریان برنامه تحویل سال شبکه دو

برنامه تحویلِ سال نوی شبکه دو به نام «صبح فروردین» با اجرای محمد سلوکی و نجمه جودکی از ساعت 10 صبح تا 16 روز شنبه 30 اسفند سال 1400 به استقبال بهار خواهد رفت.

برنامه تحویل سال شبکه دو به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر با بخش‌های متنوع نوروزی روانه آنتن خواهد شد. همچنین میهمانانی در حوزه‌های مختلف اعم از چهره‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خانواده کادر درمان و شهدای مدافع سلامت در این برنامه حضور خواهند داشت.

از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان مختلف و پرداختن به آئین‌های نوروزی اقوام ایرانی و نوروز در کشورهای دیگر به ویژه تاجیکستان و افغانستان خواهد بود.

این برنامه به کارگردانی مسعود مرعشی و نگار حسینی در روز 30 اسفند از ساعت 10 صبح تا 16 از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

پشت صحنه سریال «جلال 2» امشب پخش می‌شود

آخرین قسمت از مجموعه تلویزیونی «جلال 2» شب گذشته از شبکه یک به نمایش درآمد. این سریال از قیام مردم تبریز تا پیروزی انقلاب و تا آزادسازی سوسنگرد را نشان داد که به دست نیروهای قهرمان آذربایجان در جنگ 8 ساله دفاع ‌مقدس رقم خورده است. قرار است امشب 24 اسفند، پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی پس از بخش خبری ساعت 21 روی آنتن برود.

عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخارزاده ،همایون ارشادی، رضا آب پاک، ثنا پورسعیدی، جواد قامتی، صدرا راعی، مهدی فقیه، راید تمیمی، شهرام عبدلی، علیرضا مهران، شیوا خسرومهر، مهران آتشزای، افشین سنگ چاپ و سعیده عرب از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

شروع سریال نوروزی «هم‌بازی» از 27 اسفندماه 

سریال نوروزی «هم‌بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی از 27 اسفندماه روی آنتن خواهد رفت. گروه همچنان مشغول تصویربرداری صحنه‌های باقی‌مانده‌اند و تا اوایل فرودین‌ماه تصویربرداری به طول خواهد انجامید. 

مراحل فنی به صورت همزمان توسط نیما جعفری جوزانی (تدوین)، حسین قورچیان (صداگذار)، فربد جلالی (اصلاح نور و رنگ)، ابوالفضل فراز (آهنگساز) پیش می‌رود تا کار به موقع پخش شود. «همبازی» ملودرام عاشقانه‌ای است که سعی دارد در فضایی شاد و شیرین با قصه‌ای اجتماعی به قلم وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی در مورد روابط جوانان و هویت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

بازیگرانی همچون دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، مریم مؤمن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محیا دهقانی،  محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی با حضور آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر و با هنرمندی کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند در «همبازی» حضور دارند.

انتهای پیام/