شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#المپیک

تنیس روی میز انتخابی المپیک| ندا شهسواری هم حذف شد


تنیس روی میز انتخابی المپیک| ندا شهسواری هم حذف شد

ندا شهسواری دومین بازیکن حذف شده ایران در رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک لقب گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست از رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک 2020 توکیو که با حضور بازیکنانی از سراسر دنیا به میزبانی قطر برگزار می‌شود، امروز با حذف دومین بانوی کشورمان ادامه یافت.

ندا شهسواری که سابقه دو دوره حضور در المپیک را دارد و در حال حاضر در رده 221 رنکینگ جهانی است، به مصاف «سیبل آلتینکایا» نفر 183 رنکینگ دنیا از کشور ترکیه رفت و 4 بر یک مغلوب شد.

در این بازی که از مرحله یک‌هشتم نهایی جدول 4 برگزار شد، شهسواری در ست دوم 11 بر 7 پیروز شد، اما در ست‌های اول، سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج 11 بر 6، 11 بر 7، 11 بر 3 و 15 بر 11 شکست خورد تا همچون شیما صفایی یک حذف زودهنگام را تجربه کند.

شهسواری و صفایی از چند روز دیگر در مسابقات انتخابی المپیک که بین بازیکنان آسیای میانه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و امیدوارند در آنجا موفق به کسب سهمیه المپیک شوند.

نوشاد و نیما عالمیان دو نماینده دیگر ایران در این مسابقات هستند. مسابقات بخش مردان در 3 گروه برگزار می‌شود و نفرات اول هر گروه جواز حضور در المپیک را کسب می‌کنند. همچنین بازنده‌های مراحل نیمه‌نهایی و فینال در هر گروه که در مجموع 9 نفر می‌شوند، یک گروه دیگر را تشکیل می‌دهند و برای تصاحب چهارمین سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

 

انتهای پیام/