شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریاست جمهوری#مجلس#تحقیق و تفحص#حوزه

تحقیق و تفحص از عملکرد نهاد ریاست جمهوری

رسیدگی به تحقیق و تفحص از عملکرد نهاد ریاست جمهوری در مجلس

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در حوزه مالی و اجرایی در کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی مفتح، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از بررسی عملکرد شش ماهه اجرای قانون الحاق یک بند به تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در جلسه روز (یکشنبه ۲۴ اسفند) کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

وی در تشریح دستورکار دیگر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در روز یکشنبه، گفت: (نحوه توزیع قیر) با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز در دستورکار اعضای کمیسیون در این روز قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون برنامه  و بودجه، اظهار داشت: رسیدگی و اتخاذ تصمیم درباره تحقیق و تفحص از عملکرد نهاد ریاست جمهوری در حوزه مالی و اجرایی از سال ۹۲ تا ۹۹ نیز در دستورکار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در این روز قرار دارد.

طبق ماده ۲۱۲- آیین‌نامه داخلی مجلس هرگاه نماینده‌ای، تحقیق و تفحص در هریک از امور کشور را لازم بداند تقاضای خود را به‌صورت کتبی به هیأت رئیسه مجلس تسلیم نموده و هیئت ‏رئیسه ظرف چهل و هشت ساعت آن را به کمیسیون تخصصی ذیربط جهت رسیدگی ارجاع می‌نماید کمیسیون موظف است حداکثر ظرف دو هفته از تاریخ وصول، اطلاعاتی را که در این زمینه کسب نموده در اختیار متقاضی یا متقاضیان قرار دهد.

منبع: تسنیم