به گزارش  برنا، اعضای شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در احکامی جداگانه مریم معترف، هوشنگ توکلی، قطب الدین صادقی، محمدحسن ناصربخت و قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

در حکم اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر فجر آمده است: «ترسیم آگاهانه چشم انداز، سیاست‌های کلان و رویکردهای اساسی رویدادهای هنری بر مبنای شناخت دقیق و روشن از تمامی جنبه‌های آن می‌تواند ضامن برگزاری موفق و اثربخش رویداد باشد. سرزمین هنرخیز ایران اسلامی به واسطه حضور و فعالیت هنرمندان ارجمندش شایسته بهترین و معتبرترین جایگاه در میان مجامع هنری جهان است.

به استناد آیین نامه برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر مفتخریم تا از حضور و تجربه گرانقدر جنابعالی به عنوان «عضو شورای سیاستگزاری چهلمین جشنواره تئاتر فجر» بهره مند باشیم.

امید که از این راه رویکردهای کلان سازنده و اثربخش برای این رویداد معظم اتخاذ گردد تا با همت و تلاش خلاقانه هنرمندان و خانواده شریف تئاتر ایران شاهد برگزاری جشنواره‌ای شایسته و اثرگذار باشیم.»

در اولین جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دبیر این رویداد انتخاب و معرفی خواهد شد که عضو دیگر این شورا نیز خواهد بود.