شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#منابع

درخواست از سازمان برنامه و بودجه برای تامین مالی تجهیز انبارها


درخواست از سازمان برنامه و بودجه برای تامین مالی تجهیز انبارها

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای تامین زیرساخت‌ها و تجهیز انبارهای کالا از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست تامین منابع مالی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  رئیس و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی برای تامین زیرساخت‌ها و تجهیز انبار کالاهای منقول در راستای تسریع در تعیین تکلیف آنها از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست تامین منابع مالی کرد.
وی در نامه به ملکوتی خواه رییس امور عمومی، قضایی، دفاعی و امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور نوشت: پیرو نامه شماره 991009220 مورخ 1399/09/15 درباره نامه شماره 85189 مورخ 1399/02/28 معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص ابلاغ اعتبار ردیف شماره 50-50000 بودجه سال جاری و ضمن تشکر و از مساعدت حضرتعالی و همکاران محترم آن امور به استحضار می رساند این سازمان با تلاش شبانه روزی و ویژه اقدامات وسیعی را برای تعیین تکلیف کالاهای مشمول قانون تاسیس سازمان به عمل آورده است و با تحقق میزان فروش پیش بینی شده در بودجه اصلاحی سال جاری در 11 ماهه نخست سال جاری توانسته است به سهم خود نقش خوبی در تامین درآمدهای بودجه عمومی ایفا نماید.
این در حالی‌ست که در سال گذشته و سال جاری تاکنون از محل اعتبار ردیف متفرقه مذکور مبلغی به سازمان تخصیص داده نشده است و هم اکنون سازمان با کمبود منابع مالی فراوانی برای تامین زیرساخت‌ها روبرو می باشد و تخصیص به هنگام و کامل این اعتبار می‌تواند بخشی از مشکلات سازمان در تامین و تجهیز انبارها را مرتفع کند.

با عنایت به موارد عنوان شده و فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال و تبادل موافقت نامه در سامانه جامع بودجه کشور، خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به تخصیص 100 درصد مبلغ اعتبار موصوف اقدام عاجل به عمل آید.

هفته گذشته آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در دیدار با اعضای مجمع عمومی و هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بر پیگیری و لزوم تسریع در تعیین تکلیف پرونده کالاهای موجود در انبارهای این سازمان تاکید کرده بود.

انتهای پیام/