به گزارش برنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، به منظور  بررسی مشکلات قضایی صبح یکشنبه از طریق  فرودگاه دشت ناز ساری وارد مازندران شد و از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مورد استقبال قرار گرفت.

رئیسی در بدو ورود به استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت : اگرچه به دلیل ویروس کرونا نمی توانیم در این سفرها در اجتماع مردمی شرکت کنیم اما تا آنجایی که امکان دارد در جلسات اداری و قضایی، فرهیختگان و نمایندگان مردم حضور پیدا می کنیم و از این طریق مشکلات را رصد و حل و فصل خواهیم کرد.

وی با بیان این که نتیجه حضور تیم ۳۰ نفره  دستگاه قضایی را که از قبل در استان مازندران در حال بررسی مشکلات قضایی و نیازمندی های مردم استان  هستند در  جلسات تخصصی امروز مورد رسیدگی قرار می دهد ، افزود: به همه موارد توجه جدی می شود.

رئیس قوه قضائیه گفت: به خانواده های شهدای بیش از ۱۰ هزار شهید، رزمندگان و همه جانبازان استان ادای احترام می کنم چراکه ولایت مداری مردم خطه مازندران و حضور آنان در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام همواره زبانزد است.

رئیسی تصریح کرد: امیدواریم همه در گشایش مشکلات مردم کار کنیم، مردم مازندران به سختکوشی و تولید مشهور هستند؛ امیدواریم  مشکلات قضایی آنان نیز مرتفع شود.