شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#جدید

اولین اختلاف بین کومان و رئیس جدید بارسلونا

به گزارش منیبان، هفته گذشته انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار شده و مطابق انتظار خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه برگزیده شد. با توجه به خاطرات شیرین اولین دوره حضور او بر این مسند، هواداران بارسلونا امیدوارند خوان لاپورتا قادر به جذب بازیکنان جدید و بزرگ و تبدیل کردن دوباره این باشگاه به قدرت اول فوتبال اروپا باشد.

 

بی تردید جذب یک مهاجم اولویت اول بارسلونا برای فصل بعد خواهد بود و رونالد کومان مانند گذشته خواهان حضور ممفیس دیپای از لیون است. دیپای که در گذشته شاگرد رونلاد کومان در تیم ملی هلند بود، در تابستان سال گذشته نیز به شدت مورد توجه بارسلونا قرار داشت، اما در نهایت این انتقال نهایی نشد و ممفیس دیپای فصل آخر قرارداد خود را نیز لیون سپری کرد.

 

 

 

اما خوان لاپورتا علاقمند به جذب سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی و 33 ساله منچسترسیتی است. خوان لاپورتا تصور می کند با توجه به دوستی عمیق سرخیو آگوئرو و لیونل مسی، جذب این بازیکن شانی تمدید قرارداد با کاپیتان بارسلونا را نیز افزایش خواهد داد. اما رونالد کومان معتقد است بازیکنی مانند ممفیس دیپای بیشتر از نظر تاکتیکی به درد او می خورد و اولویت برای سرمربی هلندی، جذب مهاجم لیون است. البته اخباری در مورد عدم تمایل خوان لاپورتا به ادامه همکاری با رونالد کومان مطرح شده و اصلا ممکن است سرمربی فعلی بارسلونا فصل بعد جایی در رختکن این تیم نداشته باشد.