شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#چلسی

چلسی این بار پول خود را دور نریخت!

به گزارش منیبان، دو سال قبل چلسی با پرداخت 80 میلیون پوند به بیلبائو موفق به جذب کپا آریزابالاگا، دروازه بان جوان و اسپانیایی این تیم شد و گران قیمت ترین سنگران تاریخ فوتبال را جذب کرد. اما کپا از همان ابتدا مرتکب اشتباهاتی پیاپی و عجیب شد تا چلسی نتیجه خوبی از این سرمایه گذاری کلان درون دروازه نگرفته باشد.

در فصل تابستان گذشته مدیران چلسی دست به خریدهای بزرگی زده و چند ستاره خوش آتیه را در بخش هجومی به خدمت گرفتند. اما فرانک لمپارد اصرار به جذب یک دروازه بان جدید نیز داشت و در نهایت آنها ادواردو مندی از لیل فرانسه را با رقمی در حدود 22 میلیون پوند به خدمت گرفتند.

ادواردو مندی از همان ابتدای حضور در ترکیب چلسی عملکرد خوبی داشته و کپا آریزابالاگا را به یک نیمکت نشین محض تبدیل کرد. ادواردو مندی تا به حال 31 بار در دروازه چلسی قرار گرفته، 19 بار موفق به ثبت کلین شیت شده و تنها 18 گل دریافت کرده که کارنامه درخشانی محسوب می شود. چلسی برای خرید ادواردو مندی تقریبا یک چهارم کپا آریزابالاگا هزینه کرد و حالا این دروازه بان به خوبی پاسخ اعتماد مدیران چلسی را داده است. ادواردو مندی عصر امروز در دیدار مقابل لیدز یونایتد نیز موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد تا آمار شکست ناپذیری توماس توخل روی نیمکت این تیم ادامه پیدا بکند.