شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#چلسی

شروع توخل در چلسی فراتر از انتظار بود

به گزارش منیبان، نتایج پرفراز و نشیب فرانک لمپارد در دومین فصل حضور روی نیمکت چلسی در نهایت باعث شد این اسطوره محبوب شغل خود را از دست داده و استمفوردبریج را ترک کند. مدیران چلسی خیلی زود با توماس توخل به توافق دست یافتند و این سرمربی آلمانی کمی بعد از جدایی از پاری سن ژرمن هدایت چلسی را به عهده گرفت.

اما توماس توخل در 12 دیدار ابتدایی خود روی نیمکت این باشگاه هنوز شکستی را متحمل نشده و به رکورد لوییس فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق و برزیلی چلسی رسیده اشست. 10 دیدار از این 12 مسابقه در لیگ برتر بوده و اگر چلسی در دو بازی بعدی خود برابر وست بروم و کریستال پالاس نیز مغوب نشود، توماس توخل به رکورد 12 دیدار ابتدایی بدون شکست مائوریتسیو ساری، سرمربی سابق و ایتالیایی چلسی نیز دست خواهد یافت. جالب اینجاست چلسی در 10 بازی زیر نظر توماس توخل در لیگ برتر سه تساوی بدون گل داشته که بیشتر از 57 بازی با هدایت فرانک لمپارد با دو تساوی بدون گل بوده است.

چلسی بر خلاف هفته های ابتدایی و البته با تعداد بازی های بیشتر در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و ادامه این روند زیر نظر توماس توخل حضور این تیم در فصل آتی لیگ قهرمانان را تضمین خواهد کرد و به نظر می رسد چلسی فصل بعد با این سرمربی آلمانی مدعی قهرمانی هم خواهد بود.