به گزارش برنا؛ سرمربی تیم ملی عراق هم به میزبانی بحرین در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 اعتراض کرد اما بعید است اعتراضات ایران و عراق به جایی برسد. سرکو کاتانج صراحتا اعلام کرده نماینده بحرین بهمن ماه با قاطعیت حرف از میزبانی تیم ملی کشورش می‌زد و در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدت‌ها قبل تصمیم خود را برای میزبانی بحرین گرفته بود .

نکته اینجاست که شعار فیفا انجام فوتبال جوانمردانه است اما حالا مسابقاتی که زیر نظر فیفا برگزار می‌شود به شدت بوی بی‌عدالتی می‌دهد و ایران باید دو بار در مقدماتی جام جهانی در منامه بحرین بازی کند. بازی رفت را که به آنها یک بر صفر باختیم و حالا در بازی برگشت بازهم باید در بحرین به مصاف تیم ملی این کشور برویم که این عین بی‌عدالتی در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست. جالب اینکه رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا از همان بهمن ماه تصمیم قطعی خود را گرفته بود و بی‌عدالتی اش را در واگذاری رقابت‌های میزبانی سه گروه از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عربستان هم نشان داد.

حالا باید دید این تحرکات عجیب، بازیکنان تیم ملی را منسجم‌تر خواهد کرد یا نه؟ آنچه مسلم است ما برای صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی باید هم عراق را ببریم و هم بحرین را.