شهر خبر

مژده به هواداران استقلال ؛ شاه ماهی نقل و انتقالات در تور آبی پوشان

مذاکرات جدی باشگاه استقلال با باشگاه سپاهان برای جذب رضا میرزایی

رضا میرزایی در آستانه پیوستن به استقلال

باشگاه استقلال در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. آبی پوشان در تلاش برای جذب رضا میرزایی هستند. هافبک باشگاه سپاهان که تیم های زیادی خواهان به خدمت گیری وی هستند، جزو اهداف نقل و انتقالاتی آبی پوشان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، رضا میرزایی وینگر راست تیم فوتبال سپاهان در آستانه انتقال به باشگاه استقلال قرار دارد و مذاکرات جدی بر سر انتقال این بازیکن میان مدیران دو باشگاه در جریان است.

ترافیک بازیکنان در بخش هجومی تیم فوتبال سپاهان سبب شد تا رضا میرزایی خیلی به عنوان بازیکن فیکس در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فرصت بازی به دست نیاورد، اما این بازیکن که رشد یافته آکادمی باشگاه سپاهان است و از چهره های محبوب هواداران سپاهان به شمار می رود، همواره در طول نیم فصل اول یکی از گزینه های محرم نویدکیا برای حضور به عنوان بازیکن تعویضی بود و پس از ورود خود با سرعت بالا و فرارهایی که انجام می داد، مدافعین تیم حریف را به دردسر می انداخت.

حالا شنیده می شود که مدیران باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن دست به کار شده اند و مذاکراتی جدی میان دو باشگاه اصفهانی و تهرانی برای جذب این بازیکن سر گرفته است؛ مذاکراتی که شاید طی یکی دو روز آینده منجر به انتقال رضا میرزایی به تهران و تیم استقلال شود تا این بازیکن ۲۴ ساله نیم فصل دوم را زیر نظر یکی دیگر از مربیان جوان لیگ یعنی فرهاد مجیدی ادامه دهد.

رضا میرزایی روز گذشته نیز در جریان پیروزی ۲ بر ۱ سپاهان مقابل مس رفسنجان وارد زمین شد و برای تیمش بازی کرد.

رضا میرزایی که در دوران افشین قطبی نیز حضور موفقی در جمع فولادی ها به عنوان بازیکن قرضی داشت، در پنجره تابستانی لیگ بیستم نیز پیشنهاداتی جدی از سه باشگاه تراکتور، ذوب آهن و فولاد خوزستان پیشنهاد داشت و پس از جلسات متعددی که با مدیران باشگاه اصفهانی داشت، در جمع طلایی پوشان باقی ماند. وینگر راست سپاهان همچنین قرار بود در جریان بازگشت احسان حاج صفی به سپاهان، همراه مرتضی منصوری به تبریز برود که پروسه بازگشت کاپیتان تیم ملی به جمع طلایی پوشان با پرداخت پول به باشگاه تراکتور نهایی شد.

از زمان شروع پنجره نقل و انتقالات لیگ بیستم، گمانه زنی های زیادی در مورد جابجایی بازیکن میان دو باشگاه استقلال و سپاهان انجام شده است. مسعود ریگی یکی از گزینه های استقلال بود که مدیران باشگاه تهرانی اجازه جدایی این بازیکن را ندادند. چند روز بعدتر نیز خبر رسید که آبی های پایتخت به دنبال جذب سروش رفیعی هستند که اینبار باشگاه سپاهان با خروج هافبک خلاق خود مخالفت کرد. این سومین مرتبه است که مذاکرات میان احمد مددی و محمدرضا ساکت به جریان افتاده و اینبار باید دید آیا این مذاکرات به جابجایی بازیکن میان دو طرف منجر می شود یا خیر.