به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش روحانیون این نیرو  با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان گفت: دشمنان جنگ نرم بسیار گسترده و بی حد و مرزی را علیه کشور ما و به ویژه جوانان آغاز کرده‌اند و این برنامه ریزی را با بررسی های بسیار دقیق و طراحی های مختلف انجام می دهند.

وی افزود: دشمنان به شدت به دنبال تخریب ستون های انقلاب اسلامی هستند و در این راه، ستون اصلی انقلاب یعنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را هدف قرار داده‌اند آنها همچنین به روحانیت که یکی از ستونهای انقلاب است حمله می کنند و می خواهند روحانیت که پناهگاه مردم ایران است را با جنگ نرم مورد هدف قرار داده تا به این وسیله جایگاه روحانیت را خدشه‌دار کنند.

فرمانده نیروی هوایی تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال تخریب جایگاه روحانیت در نزد مردم هستند آنها از سوی دیگر با بزرگنمایی به دنبال تخریب مسئولان هستند تا از این طریق قشر جوان را ناامید کنند که هیچ امیدی به آینده این کشور نیست.

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امید آفرینی در میان نسل جوان گفت: همه ما مسئولین باید با ایثار و گذشت از زندگی عادی برای جوانان امید آفرینی کنیم زیرا نگاه آنها به ما است.

وی با بیان اینکه تا دل جوانان را تسخیر نکنیم آنها به ما اعتماد نخواهند کرد ادامه داد: با ورود فناوری ها و برخی تکنولوژی ها باید با روشی متناسب آنها را جذب کنیم زیرا خواست جوانان با گذشته بسیار متفاوت است و باید با زبان و نگاه متفاوت با آنها ارتباط برقرار کرد.

فرمانده نیروی هوایی فرهنگ شهادت را مهمترین سد در برابر جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: باید کاری کنیم که فرهنگ غنی شهادت در جامعه ما حفظ و گسترش یابد.

امیر نصیرزاده با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ورود جوانان به عرصه استفاده درست از فضای مجازی گفت: باید از ظرفیت های موجود در فضای مجازی برای پیشبرد اهداف غنی فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تهدیدات بسیار گسترده‌ای در مسیر رشد و تعالی جوانان وجود دارد خاطرنشان کرد: امروزه به واسطه پیشرفت فناوری ها دشمنان جنگ روانی و رسانه ای علیه ما به راه انداخته‌اند و جوانان ما در معرض تهدیدات مختلفی قرار گرفته اند که باید برای جذب و رهنمای انها صبور باشیم و شبانه روزی کار کنیم زیرا تهدیدات دشمن شبانه روزی است و کار و فعالیت ما نیز باید شبانه روزی باشد.

فرمانده نیروی هوایی تصریح کرد: اگرچه ارتباط ما در بحث فرهنگی بسیار کم است و پاسخگوی نیازها نیست اما با نیت خالص و تلاش شما عزیزان فعال در این عرصه می توانیم کارهای بسیار بزرگی انجام دهیم.