شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#المپیک

تنیس روی میز انتخابی المپیک| قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی المپیک جهانی انجام شد


تنیس روی میز انتخابی المپیک| قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی المپیک جهانی انجام شد

قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی المپیک جهانی در رشته تنیس روی میز انجام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، رقابت‌های انتخابی جهانی المپیک از فردا به مدت چهار روز در دوحه قطر آغاز می شود و نمایندگان کشورمان در جدالی سخت به مصاف بازیکنان قاره های مختلف می‌روند.

در بخش آقایان که 4 بازیکن به رقابت های المپیک توکیو راه پیدا می‌کنند ، فردا (یکشنبه) 24 اسفندماه ساعت 10 صبح در جدول شماره 2، نیما عالمیان به مصاف انخابات از مغولستان می‌رود و در صورت پیروزی ساعت 16 با جاکوب دیجاس از لهستان مسابقه می‌دهد.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده کشورمان که در دور اول استراحت دارد، در دور دوم ساعت 16:45 با برنده دیدار بلژیک و قطر مسابقه خواهد داد.

در بخش زنان اما 5 بازیکن از این رقابت‌ها به المپیک ژاپن راه پیدا می‌کنند. طبق برنامه اعلام شده در جدول شماره 3 شیما صفایی ملی پوشان کشورمان فردا 24 اسفندماه ساعت 13:45 به مصاف سارا دی نیوتی از لوگزامبورگ می‌رود و در جدول شماره 4 ندا شهسواری دیگر نماینده کشورمان ساعت 14:30 با سیبل الینکایا از ترکیه دیدار خواهد کرد.

جمیل لطف الله نسبی و حمیده ایرانمنش سرمربیان تیم‌های ملی هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده دارند. ضمن اینکه محمدرضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی و دکتر محسن پروازی روانشناس تیم‌های ملی به ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک کمک می‌کنند.

انتهای پیام/