شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#پادشاه عربستان

احمد بن عبدالعزیز پادشاه عربستان می‌شود؟

ملک سلمان

یکی از چهره‌های مخالف رژیم سعودی می‌گوید که پادشاه این کشور دچار بیماری آلزایمر شده و احتمال بازگشت احمد بن عبدالعزیز به قدرت وجود دارد.

به گزارش مشرق، «سعد الفقیه»، نویسنده مخالف رژیم عربستان سعودی، با انتشار ویدئویی گفته که «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه این کشور، دچار بیماری آلزایمر شده است.

این نویسنده سعودی می‌گوید که احتمالا «احمد بن عبدالعزیز»، برادر پادشاه عربستان که اکنون در زندان به سر می‌برد به قدرت می‌رسد.

به گفته وی، «سلمان بن عبدالعزیز نه تنها به حاشیه رانده شده بلکه حتی نمی‌داند در پادشاهی عربستان چه اتفاقاتی می‌افتد.»

این منتقد رژیم سعودی تاکید کرد «در سال ۲۰۱۳ فراموشی سلمان بن عبدالعزیز آغاز شده و در سال ۲۰۱۶ و یا ۲۰۱۷ به مرحله غیر قابل بازگشتی رسیده است.»

وی در این فایل ویدئویی می‌گوید «ملک سلمان در حال حاضر نمی‌داند که در اطرافش چه می‌گذرد و حافظه کوتاه مدت وی از چند دقیقه تجاوز نمی‌کند بنابراین باید به حاشیه رانده شود.»

«الفقیه»، در ادامه گفت «نباید از ملک سلمان و یا پسر وی محمد بن سلمان سرزنش کرد؛ تمامی مردم عربستان و اعضای خاندان سلطنتی و مقامات که از این حقیقت با خبر هستند، مستحق سرزنشند.»

وی در بخش دیگری به انزوای «محمد بن سلمان» ف در سطح بین المللی اشاره کرده و از احتمال به قدرت رسیدن «احمد بن عبدالعزیز» سخن می‌گوید.

منبع: میزان