شهرخبر

پیرلو: حذف از لیگ قهرمانان ضربه بزرگی به یوونتوس زد/ شایعه‌سازی درباره آینده رونالدو طبیعی است


پیرلو: حذف از لیگ قهرمانان ضربه بزرگی به یوونتوس زد/ شایعه‌سازی درباره آینده رونالدو طبیعی است

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که حذف زودهنگام از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ضربه سنگینی به شاگردانش وارد آورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) شاگردانش برابر کالیاری در ورزشگاه سادرینیا در هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا به خبرنگاران گفت: قطعاً حذف از لیگ قهرمانان ضربه سنگینی به ما زد اما ما تمرینات‌مان را از سر گرفته‌ایم و راهی که باید برویم کاملاً روشن و مستقیم است. کالیاری تیمی است که به تازگی سرمربی‌اش را تغییر داده است و این تغییر هم با ثبت نتایجی مهم برای این تیم همراه بوده است. بنابراین ما باید یک نمایش فوق‌العاده را ارائه کنیم تا بتوانیم مقابل این تیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

این اولین بازی یوونتوس بعد از حذف این تیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست پورتو است که منجر به شکل گرفتن شایعاتی درباره آینده کریستیانو رونالدو شده است.

پیرلو در واکنش به این شایعه گفت: وضعیت رونالدو خوب است. کاملاً طبیعی است که او به خاطر اتفاقی که رخ داد ناراحت باشد، درست مانند همه بازیکنان. رونالدو خوب تمرین کرده و آماده است که فردا شب بازی کند. کاملاً طبیعی است که بعد از حذف تیم شایعاتی وجود داشته باشد چون او و مسی مهمترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا هستند. رونالدو همیشه کارش را برای ما درست انجام داده و تا الان 90 و چند گل زده و توانایی‌هایش را ثابت کرده است. پروژه فعلی تیم در سال‌های اخیر با جذب بازیکنانی که در سطح مشخصی هستند آغاز شد. ساختن یک تیم صرفاً با استفاده بازیکنان جوان غیرممکن است. این تازه شروع پروژه ماست و نتایج آن در آینده مشخص می‌شود.

 

این نخستین فصل مربیگری پیرلو است. او در پاسخ به اینکه آیا تجربه‌اش برای هدایت تیمی مانند یوونتوس کافیست، اظهار داشت: بسیاری از شرایطی که ما الان داریم تجربه می‌کنیم را من در دوران بازی‌ام هم داشتم. در زمان بازی‌‌ام با چنین شرایطی من کلی موفقیت کسب کردم و خیلی جاها هم باختم. هر بار که متحمل شکست شدم سعی کردم دوباره به مسیر موفقیت برگردم و الان هم که مربیگری می‌کنم رویکردم همین است. برای ما فصل سه‌شنبه (باخت به پورتو) تمام نشد. ما هنوز در سری A و جام حذفی بازی‌هایی داریم که باید انجام دهیم و باید در این بازی‌ها نشان دهیم که ما یوونتوس هستیم و می‌توانیم به کسب نتایج منفی بهترین واکنش‌ را نشان دهیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد و اینکه چه اهدافی برای خودمان ترسیم کنیم. شما وقتی کارتان را شروع می‌کنید امیدوارید که همه بازی‌ها را ببرید اما چنین چیزی غیرممکن است. دنیای واقعی مانند رؤیاهای‌تان نیست. اینجا باید کار کنید و می‌دانید که ممکن است شکست بخورید. ما هم شکست خوردیم اما مسیرمان تغییر نمی‌کند. باید به کاری که تا الان انجام می‌دادیم باور و اعتماد داشته باشیم. مطمئنیم که در همین مسیر آینده روشنی در انتظارمان است.

حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، انتظار این تیم برای قهرمانی را به 26 سال افزایش داد. پیرلو در پاسخ به این سؤال که تیمش برای شکستن این طلسم چه چیزی کم دارد، عنوان کرد: ما امسال مرتکب اشتباهاتی شدیم و وقتی که شما در این رقابت‌ها چنین اشتباهاتی داشته باشید حذف می‌شوید. ما باید حذف‌مان را بپذیریم و از اشتباهاتی که مرتکب شدیم درس بگیریم. حالا هدف‌مان قهرمانی در لیگ است.

تیم فوتبال یوونتوس فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان کالیاری خواهد بود.

انتهای پیام/