شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا

واکنش هواداران بارسا به احتمال حضور ناگلسمان

به گزارش منیبان، در روزهای اخیر و بعد از انتخاب شدن خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا، اخباری در مورد عدم تمایل او به ادامه همکاری با رونالد کومان در فصل بعد و احتمال حضور جولیان ناگلسمان، سرمربی جوان و آلمانی لایپزیش روی نیمکت بلوگرانا در فصل بعد منتشر شده است.
جولیان ناگلسمان در سال های اخیر روی نیمکت تیم هایی چون هوفنهایم و در ادامه لایپزیش نتایج درخشانی گرفته و نام خود را به عنوان یکی از سرمربیان آینده دار دنیای فوتبال معرفی کرده است. رئال مادرید نیز در سال 2018 برای همکاری با جولیان ناگلسمان وارد مذاکره شده بود، اما این سرمربی جوان در آن مقطع پیشنهاد کهکشانی ها را رد کرده بود.
اما نشریه موندو دیپورتیوو در یک نظرسنجی از هواداران بارسلونا نظر آنها در مورد حضور جولیان ناگلسمان روی نیمکت یا ادامه همکاری با رونالد کومان را جویا شده است. جالب اینجاست علیرغم حذف اخیر از لیگ قهرمانان با شکست برابر پاری سن ژرمن، هواداران بارسلونا به رونالدکومان اعتماد دارند و نزدیک به 92 درصد از شرکت کنندگان علاقمند به همکاری با کومان به جای انتصاب جولیان ناگلسمان هستند. در صورت توافق با این سرمربی آلمانی، او کار دشواری برای جلب رضایت هواداران بارسلونا خواهد داشت.