شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

عزیزیان: ۴ شاهد دارم که مظاهری به من توهین کرد/ فکری شاهد من نیست


عزیزیان: 4 شاهد دارم که مظاهری به من توهین کرد/ فکری شاهد من نیست

مربی دروازه‌بانان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته اخلاق برای ثبت شکایت دو شاهد می‌خواهد اما من چهار نفر شاهد دارم که مظاهری به من توهین کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید عزیزیان درباره شکایتش از رشید مظاهری در کمیته اخلاق اظهار داشت: من امروز (شنبه) به کمیته اخلاق رفتم و صحبت‌هایم را مطرح کردم به من گفتند که شاهدان هم باید استشهاد را امضا کنند و بعد شکایت ثبت شود.

وی در مورد صحبت‌های مظاهری علیه او که باعث شکایتش شده است، تصریح کرد: روز قبل از بازی با مس رفسنجان مظاهری الفاظ رکیکی را علیه من به کار برد که من تا الان ندیده بودم. او این حرف‌ها را زد تا من برگردم سمت او، اما من با تجربه‌تر از این حرف‌ها هستم که این کار را کنم. من سابقه 40 ساله در فوتبال دارم و می‌دانم باید صبر و تحمل داشته باشد.  حتماً شکایتم را در کمیته اخلاق ثبت می‌کنم.

مربی دروازه‌بانان سابق استقلال ادامه داد: مظاهری دایه پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی را دارد، وقتی او به مربی خودش بی‌احترامی می‌کند، چه تضمینی است که در خارج که تیم ملی بازی دارد این بی‌احترامی را تکرار نکند؟ آنجا دیگر این بی‌احترامی را به چشم کشور می‌بینند.

عزیزیان در واکنش به این پرسش که شاهدهای او برای حضور در کمیته اخلاق چه کسی هستند، گفت: درست نیست الان اسم بگویم، ولی چهار نفر شاهد دارم. در کمیته اخلاق به دو شاهد نیاز است،‌ ولی من چهار شاهد دارم که از آن‌ها امضا می‌گیرم.

«آیا محمود فکری و یک دروازه‌بان دیگر شاهد شما برای توهین مظاهری هستند؟» وی در پاسخ به این سوال گفت: خیر چنین چیزی نیست. این مسائل مخفی است.

مربی دروازه‌بانان سابق استقلال درباره مطالباتش از این باشگاه نیز عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با مددی امضا کردیم که طبق آن 65 درصد از قراردادمان را خواهیم گرفت. 10 درصد را قبلاً گرفته بودیم و 55 درصد دیگر را هم قرار شد که 25 درصد را در تاریخ 25 اسفندماه به ما بدهند، 15 درصد را هم در تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه و 15 درصد دیگر را هم 31 خردادماه به ما بدهند. بندی را هم در توافق‌نامه گذاشتیم که اگر باشگاه در هر تاریخی پول ما را ندهد،‌ ما می‌توانیم شکایت کنیم و کل مبلغ قراردادمان را بگیریم.

انتهای پیام/